Ga naar inhoud

[sitecheck] www.shootnshop.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, Sinds een week is onze site officieus online. 1 januari willen we online gaan met deze site. Tot die tijd willen we dat de site zoveel als mogelijk bugvrij is en vullen we de site met content. Ons team bestaat uit een aantal zeer enthousiaste designers en scripters. We hopen dat de site aan zal slaan. Uiteraard is alles non-profit en volldig vrijwilligerswerk. Klik [url=www.shootnshop.nl]hier[/url] om de site te bekijken. gr namens de gehele crew van ShootnShop.nl, JeePee
Link naar reactie
Hey Birdlover! Ik zou om te beginnen de chronologie in het geheel iets duidelijker maken. Het maken van een foto komt natuurlijk vóór het bewerken in photoshop. Ook het fotograferen valt op de home-pagina helemaal weg. Er zit geen duidelijke structuur in de opsomming van de tutorials. Misschien valt het te overwegen om of minder laatste tutorials op de home pagina te zetten. Je hebt nu ook het about en nieuws in de ene en community in de andere kolom staan, een andere mogelijkheid: news in de ene en community in de andere, zondat ze ongeveer op dezelfde hoogte eindigen, zodat je eronder in de ene kolom de latest galleries kunt zetten, en in de andere de laatste tutorials. Misschien zou je daar eens mee kunnen experimenteren. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Jasper
Link naar reactie
[quote:8b51b8ece4="jasperlevink"]Hey Birdlover! Ik zou om te beginnen de chronologie in het geheel iets duidelijker maken. Het maken van een foto komt natuurlijk vóór het bewerken in photoshop. Ook het fotograferen valt op de home-pagina helemaal weg. Er zit geen duidelijke structuur in de opsomming van de tutorials. Misschien valt het te overwegen om of minder laatste tutorials op de home pagina te zetten. Je hebt nu ook het about en nieuws in de ene en community in de andere kolom staan, een andere mogelijkheid: news in de ene en community in de andere, zondat ze ongeveer op dezelfde hoogte eindigen, zodat je eronder in de ene kolom de latest galleries kunt zetten, en in de andere de laatste tutorials. Misschien zou je daar eens mee kunnen experimenteren. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Jasper[/quote:8b51b8ece4] Ik neem aan dat je het tegen mij had. Ik zal je suggesties bespreken met de andere teamleden. Dank ervoor! JeePee
Link naar reactie
Vooruit dan maar: - geen goede <title> - teveel broncode - inline CSS - geen ALT tekst voor plaatjes, waardoor indexeren zoiezo verdoemd is - links werkt niet :S - heel traag (adsl 1024/312 mozilla 1.6b windows xp 1280*1024 (oid)) Aangezien ik bijna zeker weet dat iedereen het fout doet: - ALT != TOOLTIP, is dus een bug in IE. Wil je zo'n TOOLTIP, gebruik dan TITLE (ALT is een vervangende tekst voor het plaatje, geen beschrijving ervan, dus staat er op het plaatje 'links' dan staat dat ook in ALT)
Link naar reactie
De puntjes die termin8tor beschreef ben ik het helemaal mee eens. Ik zou de CSS code in een aparte CSS file zetten, en die dan "include"(<link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles.css">). Dan doe je dat op alle pagina's, met als voordeel dat je het maar 1 keer voor de hele site hoeft te vervangen. Links onderin: Er staat 1 link partner, misschien zou je "latest galleries" er bij kunnen zetten of zo dat het wat minder leeg lijkt. Ook vind ik(net als termin8tor) dat de pagina erg traag laad. Ik zit nu weliswaar op een computer met een slomere adsl(384 / 64 o.i.d.) maar ik vind dat een site wel wat sneller mag laden. Ik denk dat het aan de (ongeveer) 30 plaatjes ligt. Misschien kun je daar iets aan doen? Gegroet, Rens_uit_His
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...