Ga naar inhoud

gratis publiekelijk online kalender


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ac962e5f84="gerben"]Kijk eens of je hier iets mee kunt. http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Calendars/index.html[/quote:ac962e5f84] Tja dit zijn dus duidelijk allemaal scripts/programma's, maar ik zoek echt een online service hiervoor zoals er bijvoorbeeld gratis gastenboekjes te gebruiken zijn. [quote:ac962e5f84="stierenoog"]Google[/quote:ac962e5f84] Als ik hier wat post mag je er best vanuit gaan dat ik zoekmachines als google al geprobeerd heb hoor. :wink: Bedankt voor de adviezen! Ik kom nog eens terug! :)
Link naar reactie
[quote:ddc5363c12="Vv."]:o .. Okee.. Eerlijk gezegd heb ik hier een poosje geleden naar gezocht en zeker weet is dat ik er zoveel 'zoek/probeer-moeite' in heb gestopt dat ik het zat werd.. Dus ik hoop eigenlijk dat iemand een goede ervaring heeft met 1 anders moet ik tussen (quote google) 'ungefähr 50,500' een keus zien te maken..[/quote:ddc5363c12] Sorry voor het zo kort af zijn. Maar veel nieuwe gebruikers, vragen elk klein stukje hier. Hier komt men niet met kant-en-klare oplossingen, men helpt je op de goede weg. En ik d8 dat de post die jij maakte, makkelijk te vinden zou zijn met google. Ik wilde je niet kwaad maken sorry :oops: (ik neem aan dat je nieuw bent, gezien je aantal posts. Dus.......Welkom :D)
Link naar reactie
[quote:4b69bed05f="stierenoog"]Sorry voor het zo kort af zijn. Maar veel nieuwe gebruikers, vragen elk klein stukje hier. Hier komt men niet met kant-en-klare oplossingen, men helpt je op de goede weg. En ik d8 dat de post die jij maakte, makkelijk te vinden zou zijn met google. Ik wilde je niet kwaad maken sorry :oops: (ik neem aan dat je nieuw bent, gezien je aantal posts. Dus.......Welkom :D)[/quote:4b69bed05f] Okee dankje. Ik ben niet kwaad hoor want je reaktie was zeer terecht. :oops: Sorrie dus. Ik had mijn vraag beter moeten formuleren. Heb me toen echt door een behoorlijk aantal sites geworsteld, maar een mooie kalender heb ik er niet aan overgehouden. Ik zal mijn zoektocht via google zeker voortzetten en hier een duidelijker vraag stellen: [b:4b69bed05f]Iemand ervaring met een gratis openbaar toegankelijke online kalender voor gebruik bij een website?[/b:4b69bed05f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...