Ga naar inhoud

[Sitecheck]Bassie en Adriaan Forum


anoniem

Aanbevolen berichten

Een forum voor jong en oud. Template heb ik zelf bewerkt, orginele template was Shpery. Alleen logo bovenaan moet nog beetje bewerkt worden. (kleuren pas er nog niet helemaal bij. En dot.tk banner heb ik nog niet kunnen weghalen, omdat dot.tk steeds overbelast is. Zijn er nog suggesties voor andere categorieen/forums voor het forum?? Adres: http://www.benaforum.tk of http://members.lycos.nl/benaforum/index.php
Link naar reactie
Het gele is wat fel, maar je zei al dat je de kleuren nog moest aanpassen. Een paar idee'tjes voor categorieen: - Als ik me niet vergis hebben ze toch ook cd's gemaakt toch? - Je kan bv. de serie's en films appart doen. - Vraag en antwoord over Bassie en Adriaan - Een deel met foto's Verder ziet het er best leuk uit. Het logo zou je misschien wat duidelijker kunnen maken. "Bassie en Adriaan Forum" is niet heel duidelijk te lezen. Misschien omdat het wat klein is.
Link naar reactie
Hallo, je hebt geluk dat ik (gelukkig :D) nog niet volwassen ben, en als 12-jarige webdesign-fanatiekeling geef ik dan ook graag mijn suggesties. Ik zelf heb ook een website, voor kinderen, en ik weet wel wat zij ongeveer zullen willen. Feit is echter dat veel kinderen nog geen fora zullen bezoeken (behalve ik dan natuurlijk), en waarschijnlijk krijg je dus vooral bezoek van volwassenen. Mijn suggesties en opmerkingen: - Gave kleurstelling, geel is fel maar past goed bij de rest. Zou ik zo laten. - Naast het hoofd van Bassie zit een zwart streepje van ongeveer 2 pixels. - De rode cirkel achter Bassie's hoofd is allesbehalve een cirkel. - De cirkels achter hun hoofden zou ik anti-alias maken, tegen het trapeffect. (Mocht je niet weten hoe, dan mail ik je wel een paar manieren.) - De titel is goed te lezen. - De copyright-informatie is niet te lezen. - De site is net iets breder dan 800 pixels, wat het bekijken op 800 X 600 (nog steeds een veel gebruikte resolutie) erg moeilijk maakt. Dat is vrij makkelijk aan te passen, dus zou ik vooral graag doen. - Geel langwerpig vlak bovenaan begrijp ik geen ene flikker van. - Ik zou maar reclame maken, misschien krijg je dan iets meer leden. Maar voor de rest vooral positief. Zoek voor foto's ook eens met google, met het tabblad "Afbeeldingen". O ja, en een categorie over de boeven, Handige Harrie en zo, en over de reizen van Bassie en Adriaan zou wel fijn zijn. En natuurlijk waarom ze er mee opgehouden zijn. O ja, en een andere hostingprovider, zoals aspfreeserver.com, zou wel fijn zijn, omdat die reclameloos zijn. Maar let met aspfreeserver wel op, want lees de voorwaarden goed, als je bijvoorbeeld niet naar afbeeldingen linkt, wordt je account gestopt. Groeten, Lennart Goosens. :roll: 8) :P 8)
Link naar reactie
[quote:f31040afdd="Ruudfeen"][size=9:f31040afdd]slightly off topic Ben ik de enige die met Opera een knipperende lycos banner krijg aan de [i:f31040afdd]linker[/i:f31040afdd] kant van het scherm? is bij all lycos sites zo[/size:f31040afdd][/quote:f31040afdd] Ik heb er geen last van, zowel Opera en Mozilla geven geen banner :S
Link naar reactie
Hallo, Nou Ruud Feen, ik vind dat je wel gelijk hebt, maar het lijkt me voortaan verstandig om de screenshot een beetje te [i:5f75f60956]verkleinen[/i:5f75f60956] met een programma als PSP, Photoshop of Fireworks, want nu wordt de pagina wel héél erg breed. En omdat er geen harde returns in onze teksten zitten wordt de tekst uitgespreid over de gehele breedte, waardoor ik constant bij bijna elke regel moet scrollen. Kan je alsjeblieft die afbeelding verkleinen, om de goede leesbaarheid van dit topic te behouden? Alvast bedankt. Groeten, Lennart Goosens. :D :) :o :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...