Ga naar inhoud

Vraag over CSS


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste lezers, Ik ben bezig om mijn website om te zetten in CSS. (Ik heb bij www. Bitstorm.org een cursus CSS gedownload om de beginselen van CSS te leren). Nu heb ik een vraag: Thans heb ik een site met frames, waardoor het topframe (waar het logo in staat en het horizontale menu) altijd in beeld blijft. Nu ik echter mijn site in CSS gemaakt heb scrollen het logo en menu ook mee. Kan dit ook anders in CSS? Zo ja, hoe? Ik vind het namelijk handiger als je niet steeds terug hoeft te scrollen om weer bij het menu te komen. Vast mijn hartelijke dank voor uw antwoord. p.s. het gaat om de volgende site (nu nog met frames dus.) [url=http://www.avanhoorn24.freeler.nl]Parkieten-Freak![/url]
Link naar reactie
Het is met CSS heel goed mogelijk hetzelfde effect te bereiken, er is slechts één maar...: IE ondersteunt dit als enige browser niet. Er zijn ingewikkelde hacks om het gewenste effect alsnog in IE te bereiken maar daar ben ik niet zo'n voorstander van. Maar voor andere browsers is het dus heel goed mogelijk, gebruik dan [i:f028daf62e]position: fixed;[/i:f028daf62e] - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...