Ga naar inhoud

[sitecheck]Sempre Crescendo


anoniem

Aanbevolen berichten

Ziet er goed uit, misschien een beetje te druk. Misschien iets minder plaatjes en/of tekst/links. Die kolom waar de poll inzit, vind ik een beetje raar onder die witte rij doorlopen. Ik zou hem erover heen laten gaan. [quote:b60a035c63] (Mag k tenminste hopen na 25 jaar PHP-programmeren ) [/quote:b60a035c63] Vreemd, ik had altijd gedacht dat PHP hooguit nog maar 10 jaar oud was. Misschien blijk je al die jaren toch iets anders te hebben gedaan :wink:
Link naar reactie
Btje druk idd, beetje niet echt één geheel, maar het is zeker niet lelijk! Verder komt het rood in het menu links verder niet echt terug meer op de site, het staat er nu een beetje "los" van zegmaar. Ik zou, net zoals wat mw22 zei, de column rechts door laten lopen. Dan wordt het al snel wat meer 1 geheel. Conclusie: best wel een mooie site, met wat kleine aanpassingen is het denk ik meer 1 geheel. Ga zo door! Jurrie
Link naar reactie
Ik vin hem een ietsje te druk. Ik zie zo al 4 verschillende achtergronden. Daar zou ik meer eenheid in brengen. Die kleur rood zou je eventueel in de top terug kunnen laten komen. Je zou de basiskleur van de top grijs kunnen maken, en dan het logo in dezelfde kleur rood als het menu terug kunnen laten komen. Verder vind ik het lettertype aan de kleine kant, oudere mensen kunnen daar wat moeite mee hebben. Verder is de navigatie goed en duidelijk. Kortom, de site lijkt goed in elkaar te zitten. By the way.......volgens mij moest 25 jaar geleden het PHP nog uitgevonden worden.....?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...