Ga naar inhoud

Webdesign programma


anoniem

Aanbevolen berichten

Bestaat er een webdesign-programma dat beter is als Micro$oft Frontpage, maar makkelijker is dan gewoon HTML schrijven? het moet dus een "standaard" mode hebben zoals Frontpage, dan je gewoon dingen kan typen e.d, dus [b:fa613b21d8]niet[/b:fa613b21d8] dat je alleen html kan typen en vervolgens kan kijken wat het is.... bestaat er zoiets?
Link naar reactie
[quote:073abf6409="webhulp"]Dat ben ik idd met je eens, maar daarna kun je er nog eens met het programmaatje 'HTML Optimizer' overheen gaan, die alle overbodige HTML-tags weghaalt, is superhandig! En is gratis te downloaden vanaf http://www.download.com grzzz igist[/quote:073abf6409] er zijn iets van 7 programma's die zo heten/erop lijken
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Waarom leer je niet op een druilerige zondag (niet deze ^_^) HTML? Het is heel makkelijk, als je de basics kent, en daarna gaat er een wereld voor je open. Je kan precies doen wat je wilt, en het oogt allemaal zeer professioneel (mits goed toegepast). De site van onze school, wordt gedesigned met DW. Zitten van die standaard knoppen op. Ziet er heel erg amateuristisch uit. Jochem
Link naar reactie
welke frontpage gebruik je??? 2000??? Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt! Omdat microsoft frontpage 2000 steeds de code automatisch bijwerkt!! Daardoor krijg je bijvoorbeeld bepaalde dingen niet weg! En dat is irritant! Ik gebruik momenteel Frontpage XP Daar is dat probleem verholpen waardoor je ook nog in de html dingen kan veranderen! Zonder kladblok te gebruiken! Ik vind momenteel dus frontpage Xp makkelijker dan dreamweaver en het is lichter voor mijn proseccor! Ook zijn de geavanceerde functie gewoon beschikbaar in frontpage XP zoals css style en tables en borders ondersteunt XP allemaal! mzzl 8)
Link naar reactie
Je kon de code altijd al bijwerken, alleen kunnen de meeste mensen niet onderscheid maken tussen do en don't codes van FP. En waarom al die moeite doen om een (standaard) layout te maken met FP, en daarna nog eens de code proberen te fixen, als je het ook met notepad/winpad kan doen. Dit levert 1)minder onnodige code op (veel onnodige code betekend traag laden) en levert 2) meer 'bevrediging' op, zeker als de code ook nog eens voldoet aan alle html-regels. Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...