Ga naar inhoud

maken van een nieuwsbrief


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste lezers, Ik ben bezig met het maken van een website voor een kapper bij ons int dorp. Nu wil hij graag een nieuwsbrief rondsturen met daarin de laatste nieuwtjes/trends. Wat raden jullie mij aan: OPTIE 1: Simpel en handmatig. Dus zelf de adressen toevoegen in outlook. OPTIE 2: Via een sql database. Waardoor hij zelf kan kiezen wie de ontvanger wordt (dus dames/heren/kinderen). Eigenlijk heb k voor mezelf al een keuze gemaakt (optie 2 natuurlijk) Maar hoe moet ik dit aanpakken. Kan iemand mij dit vertellen. Dit hoeft natuurlijk niet heel uitgebreid, ik heb namelijk zelf ook nog een dosis gezond verstand (en google natuurlijk). :P Alvast heel erg bedankt Tony
Link naar reactie
Als zijn huidige pakket niet voldoet dan is hij bereid om dit te upgraden. Mojo mail? is dat een kant en klare oplossing hiervoor? Ik ben zelf wel bereid om dit mailsysteem te maken met php en sql. Studeer zelf it media produktie op het grafisch lyceum, dus affiniteit hiermee heb ik wel. Zou alleen wel fijn zijn dat ik een stramien heb dat ik kan volgen om tot een goed eindprodukt te komen. bedankt alvast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...