Ga naar inhoud

[sitecheck] www.markplaats.tk


anoniem

Aanbevolen berichten

vraagje; gaat deze site nog naar een nadere host i.v.m. de popups? Verder heb je bij alle foto's een vaste breedte, maar dat betekent ook dat de tekst eronder vast ligt... Wat soms tot onleesbare teksten leidt. Nou ja, de teksten zullen we verder maar helemaal negeren, als je op de index al begin met je hart luchten (wat je verderop ook nog even doet met een winkeltje waar je iets gekocht heeft) krijg ik al snel zin om niet verder te gaan zitten lezen. V.w.b. layout: menu is goed, wellicht dat je per onderwerp een ander symbooltje kunt verzinnen? Of een bepaalde kleur per onderwerp? Op die manier worden het bij elkaar horende hoofdstukken. Thor2002
Link naar reactie
[quote:eaacda3c9f="Kjiratsiekoedel"]lijkt me niet, ik heet mark ik ben op deze naam gekomen door ooit eens www.markplaats.nl te typen i.p.v. www.markTplaats.nl ik kreeg toen een error, site bestaat niet toen dacht ik: mijn site gaat www.markplaats.tk heten iets later linkte www.markplaats.nl door naar www.marktplaats.nl[/quote:eaacda3c9f] maar dan nog, t'is een beetje leip. Het lijkt veel te veel op marktplaats. Kun je toch serieuze problemen mee krijgen. Btw, wat wil je er precies op zetten?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...