Ga naar inhoud

[Site check] WallyIndustries


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:63b3f28f8d="wally"][quote:63b3f28f8d="Jursch"]Groen, grijs, oranje, blauw,rood :o :o. Klein :o Jurrie[/quote:63b3f28f8d]is dat positief of negatief :D ja er staat nog niets op.. ik vind het zelf een beetje zonde als ik een complete site maak die niet bevalt bij het publiek maar tot zover de hoofdpagina er uit ziet, is het dus ok?[/quote:63b3f28f8d] LOL. Nou tis niet helemaal positief. Als je de kleuren wat aanpast(gewoon standaard 2 of 3 gebruiken), is het wel oke (y)! Jurrie
Link naar reactie
FF over dat pop-upje van tk. Dat kan je weghalen. Ga naar www.dot.tk, dan naar My Dot Tk, dan naar My Marketing, en dan stel je in: "No Banner". Ik weet dat het misschien ook op andere manieren kan, maar dit vond ik de makkelijkste. Als je het pop-upje weghaald, is dat in iedergeval al iets waardoor je site "beter" wordt. Pop-upjes vind ik zelf (en ik denk veel andere mensen ook) erg hinderlijk. Verder vind ik je site best mooi, alleen inderdaad wat klein en met (nog) weinig info. Lucas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...