Ga naar inhoud

Batch voor aanmaken pagina's??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een enorme site waarvoor dus heeeel veel pagina's aangemaakt moeten worden. Ik wil geen frame's gebruiken dus baseer alle pagina's op een template (uiteraard zelf gemaakt) Alle pagina's krijgen een unieke logische titel/naam. De opbouw wordt zoiets als: [color=red:cf235cb333]Art Nouveau[/color:cf235cb333] [list:cf235cb333][color=darkred:cf235cb333]Art Nouveau 01 Art Nouveau 02[/color:cf235cb333] etc[/list:u:cf235cb333] Dan zit er achter elke pagina een "inzoomscherm" voor een afbeelding Dus; [color=darkred:cf235cb333]Art Nouveau 01[/color:cf235cb333] [list:cf235cb333][color=brown:cf235cb333]....Inzoomen Art Nouveau 01[/color:cf235cb333][/list:u:cf235cb333] Na het aanmaken van zo'n 40 pagina's (misschien 10% van het totaal!) begin ik me wanhopig af te vragen of er niet een batch functie is die automatisch pagina's 01 t/m xx kan aanmaken, alle gebaseerde op een template. Of wellicht een andere snelle manier! Ik werk in kladblok... :D , Ja dáág, nee ik werk in DW MX en Fireworks :wink: En probeer nu eens heel nauwgezet en strategisch te werk te gaan teneinde zo efficient mogelijk te zijn. Iemand een tip?[color=red:cf235cb333][/color:cf235cb333]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...