Ga naar inhoud

Pagina refreshen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn pagina laten refreshen. Dit kan onder andere met <meta HTTP-EQUIV="refresh" content="1"> Maar dan gebeurd dit automatische periodiek. Ik wil via een commando in een scriptje de pagina zelf laten refreshen, wanneer IK dit wil. Is hier voor een oplossing? dmv content="1" te vervanghen door bv content="rf" en dan iets van rf er naar toe sturen werkt niet. (of ik doe iets fout) Als je iets weet, eem hint een tip, graag groeten TP
Link naar reactie
[quote:b0a50af9a3="teacher"][code:1:b0a50af9a3] <a href="#" onclick="window.location.reload()">klikken</a> [/code:1:b0a50af9a3] t.[/quote:b0a50af9a3] Dit moet zeker in het scherm zelf gebeuren. Wat ik bedoel, je hebt een java aplet, hierin gebeurd wat en op een bepaald moment moet de pagina opnieuw worden weer gegeven (refresh) Wat hierboven staat is gewoon een link Maar kun je deze ook aansturen van buiten af?
Link naar reactie
Plak dit tussen de <head> scripts <script language="JavaScript"> // Verander hier de tijd dat er refreshed moet worden ( in seconden ) var refreshinterval=5 // Wil je de refresh in je statusbalk zichtbaar ? ( yes of No ) var displaycountdown="yes" var starttime var nowtime var reloadseconds=0 var secondssinceloaded=0 function starttime() { starttime=new Date() starttime=starttime.getTime() countdown() } function countdown() { nowtime= new Date() nowtime=nowtime.getTime() secondssinceloaded=(nowtime-starttime)/1000 reloadseconds=Math.round(refreshinterval-secondssinceloaded) if (refreshinterval>=secondssinceloaded) { var timer=setTimeout("countdown()",1000) if (displaycountdown=="yes") { window.status="Page refreshing in "+reloadseconds+ " seconds" } } else { clearTimeout(timer) window.location.reload(true) } } window.onload=starttime </script> P.S. de bron is www.leejoo.nl Mzzl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...