Ga naar inhoud

webpage


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:82d1d9400b="-=[DmP]=-mattiej"]hallo ik weet dit is mijn zoveelste bericht maar toch. ik heb op lycos tripod een site gemaakt. en in de html code heb ik een counter gezet en achtergrond muziek. maar als andere die site bekijken horen ze de muziek niet. en zien ze de counter niet. gr matthijs[/quote:82d1d9400b] Over welke site gaat het?? (wel makkelijk)
Link naar reactie
[color=green:2bd64f9744][i:2bd64f9744]Dat de muziek niet komt door vanwege browser. Buiten de counter om kun je misschien beter omdat dat ook goed gaat. zoniet dan kun je het nog eens anders proberen.[/i:2bd64f9744][/color:2bd64f9744] Normaal gesproken stoor ik me eigenlijk nooit aan taalfouten. Ook nu niet trouwens. Maar ik heb 'm nu inmiddels al zeker 20 keer gelezen en ik snap nog steeds niet wat er staat?
Link naar reactie
[quote:867a4c8e8b="Kamikaasje"]Normaal gesproken stoor ik me eigenlijk nooit aan taalfouten. Ook nu niet trouwens. Maar ik heb 'm nu inmiddels al zeker 20 keer gelezen en ik snap nog steeds niet wat er staat?[/quote:867a4c8e8b] Er staat eigenlijk net zoveel als in de vraag, niets dus! Ik hoopte op een reactie van de vraagsteller in de zin van:"misschien heb je de vraag niet goed begrepen ik zal 'm nog eens duidelijker stellen;..."
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...