Ga naar inhoud

<div> in <div> relatief laten vergroten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende code: [code:1:f1ea72b9b6]<div id="row"> <div id="kolom1"> <p> Tekst kolom 1 </p> </div> <div id="kolom2"> <p> Tekst kolom 2 </p> </div> </div>[/code:1:f1ea72b9b6] Nu wil ik dat de <div id="row"> meegroeit met de hoogte van de kolommen. M.a.w. stel dat de tekst in kolom 2 door een database gevuld wordt, dan moeten zowel <div id="kolom2"> als <div id="row"> meegroeien. Hoe doe ik dit?
Link naar reactie
Leuk javascript, maar dat is niet helemaal wat ik bedoel. Het moet automatisch gaan. Ik heb inmiddels alle <div> tags op dezelfde z-index gezet. De <div id='Row'> staat op relative en deze past zich nu netjes aan de hoogte aan van de 2 child <div>. Het probleem wat ik nu nog heb is dat de <div id="kolom1"> en de <div id="kolom2"> ook op relative staan en nu onder elkaar staan i.p.v. naast elkaar. Zet ik de position op absolute van deze 2 <div> tags dan staan ze netjes naats elkaar, maar dan verdwijnt de <div id="row"> weer. Hoe los ik dit op?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...