Ga naar inhoud

CSS - hoe werkt deze site...


anoniem

Aanbevolen berichten

sterker nog, de hele site is bedoeld om uit te zoeken hoe door middel van CSS het uiterlijk gewijzigd kan worden met gelijke content, Dus. Begin met het lezen van de site. Dan zul je uiteindelijk de sample HTML en sample css bestanden downloaden en bekijken. Als je dat kan volgen zul je ontdekken dat je in de CSS het uiterlijk kan veranderen. Als je het uiterlijk veranderd, wat zou dan gelijk blijven????? (hint: de ´ruwe tekst´ wordt in het engels C#NT#NT genoemd). Overigens verder dank voor het wijzen op deze site. Erg leerzaam, ik vind dit een goed voorbeeld hoe een website eruit zou kunnen zien. Wellicht dat mensen wat vaker hun favoriet kunnen aangeven? Die van mij (voor CSS) is bijvoorbeeld www.bluerobot.com als je met CSS begint. Thor2002
Link naar reactie
Hij doet het waarschijnlijk met een div. [code:1:7f9995a656]#container { background: url(zen-bg.jpg) no-repeat top left; padding: 0px 175px 0px 110px; margin: 0px; }[/code:1:7f9995a656] Ik zie niet alleen in hoe het zo meegaat met de beeldschermresoluties... Bij mij is het altijd gewoon "fixed" en moet ik het zo centreren dat het te zien is op meerdere resoluties, maar als iemand een hele hoge resolutie heeft, dan wordt het scherm niet echt helemaal opgevuld. Hoe doet hij dit? ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...