Ga naar inhoud

eerlijk beoordeling door zoekmachines


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben nogal leek op het gebied van de werking van de bekende zoekmachines. Ik wil graag met mijn site een [b:0ef97991f7]eerlijke[/b:0ef97991f7] plaats veroveren in de bekende zoekmachines. Ik ben niet op zoek naar trucjes om hits te genereren. Het is mijn doel om de inhoud de bekendheid te geven die het verdiend en de bezoekers te krijgen waarvan ik ook denk dat de informatie voor bestemd is. Waar moet ik op letten? Veel metatags of juist niet? Metatags in de tekst? een apart robot html'tje? Ik zie door de bomen het bos niet in searchengine pleasen.
Link naar reactie
Metatags zijn niet de aangewezen manier om een eerlijke hit te scoren. Zorg ervoor dat je een duidelijke titel hebt, dat je duidelijke termen in h1-h6 hebt, dat je duidelijke termen in p hebt, dat je geen frames gebruikt, dat je goede beschrijvende links gebruikt, dat er door andere sites naar je gelinkt wordt. Dat is de manier. O ja, validerende inhoud werkt ook bevorderend... - Bas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...