Ga naar inhoud

[sitecheck (nog een)]Compleet gerestylde www.djjc.tk


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:2838f5bc70][url=www.djjc.tk]www.djjc.tk[/url][/b:2838f5bc70]. Vertel eens wat je er van vind! Het is m'n eerste site die met tables werkt. Persoonlijk vind ik het mijn mooiste tot nu toe... maar vertel eens wat jullie ervan vinden. Overigens is de text op de site nog allemaal blaat, er komen nog foto's bij, en 2 linken zijn nog onder constructie. Overigens leuk om te weten: de kleur stelling is compleet gebaseerd op de turn-table in het logo ;). Alvast bedankt! Jochem (vorige sites: [url=www.cantr.tk]www.cantr.tk[/url] > site dedicated to the game [url=www.cantr.net]Cantr[/url]. [url=www.jochem.elixant.com/djjc-old/]oude DJJc.tk[/url])
Link naar reactie
Paar tipjes voor je volgende beste site: http://www.alistapart.com/articles/slidingdoors/ http://www.alistapart.com/articles/slidingdoors2/ http://css-discuss.incutio.com/?page=ThreeColumnLayouts ( http://www.alistapart.com/articles/taminglists/ ) Er zijn hier vast wel meer mensen met CSS links, check anders ook Best Practicess.
Link naar reactie
Ok, dank jullie wel. Over de kleur heb ik ook goeie reacties gehad, en ga daar voor als nog niets aan veranderen. Verder over CSS > daar ben ik mee bezig, alleen vind ik het ongeloofelijk moeilijk, dat ik er zeg maar even mee gestopt ben... Verder over valideren > ik vraag me af hoe ik de head tag had kunnen vergeten te sluiten :S... Na wat aanpassingen (doc-type ed toegevoegd), krijg ik nu nog steeds errors die mijn niet echt duidelijk zijn... In totaal zijn het 5 fouten, waarvan 1 met Heading (<h2>) tag en 4 met met Paragraph tag (<p>). Heeft enig idee wat hier fout zit, want uitleg op die site maakt het me niet echt duidelijk...: [code:1:1a6eb96b81]Line 65, column 18: document type does not allow element "H2" here; missing one of "APPLET", "OBJECT", "MAP", "IFRAME", "BUTTON" start-tag <h2 align="center">Home</h2>[/code:1:1a6eb96b81] En voor de paragraph error: [code:1:1a6eb96b81]Line 69, column 2: document type does not allow element "P" here; missing one of "APPLET", "OBJECT", "MAP", "IFRAME", "BUTTON" start-tag <p>Jochem, 19-11-03</p>[/code:1:1a6eb96b81] Jochem
Link naar reactie
[quote:658737b25f="termin8or"]Die hatelijk font (die ook met CSS kan) mag er absoluut niet omheen. <font/> kan alleen inline elementen aan (+#CDATA).[/quote:658737b25f] Hm... maar met CSS heb ik totaal nog geen ervaring. Wordt dus tijd dat ik dat eens ga doorspitten. [quote:658737b25f="termin8or"] <style type="text/css"> a{text-decoration:none;} </style> [/quote:658737b25f] Hehehe ;), wist al niet hoe ik dat met die type moest oplossen... Thnx. Jochem
Link naar reactie
Ok, pagina's zijn volgens w3 validator ok. Alleen index.htm niet meer, door zo'n stomme teller van netstat, die dus *foute* code heeft. Verder zijn er nog steeds tabellen, nog niet veranderd in css (overigens is nu een aardig deel wél css). Nu kom ik er alleen achter dat in Mozilla, de tabellen niet netjes in het midden alignen. Dit is wel het geval bij IE6, maja... hij moet voor elke *nieuwe* browser goed te zien. Zeker als de html-code helemaal fout loos is. Wat is er dus fout...? Jochem
Link naar reactie
Dat is niet gegarandeerd hoor. De ene browser verbergt af en toe je layout met overflow:hidden; op body en de andere niet :). Diegene die dat fout doet is trouwens Mozilla, maar ja, wie wil er dan ook overflow:hidden; gebruiken. BTW, dat browserscriptje => Netscape is dood. Mozilla leeft! En 'best viewed' is natuurlijk altijd irritant. Je individuele pagina's valideren trouwens helemaal niet. Er staat geen eens een doctype :S
Link naar reactie
:), je kijkt nu naar een *oude* site van mij ;-). Waarschijnlijk dus cantr.tk, die meteen in de root van m'n account staat ([url]www.jochem.elixant.com[/url]). Waar deze site check over gaat is [url]www.jochem.elixant.com/djjc[/url]. Maar het klopt, die pagina's zijn sh!t, en moeten nodig veranderd worden. Moeten sowieso geupdate worden > zijn zwaar verouderd. Jochem
Link naar reactie
Oeps.[code:1:c95e24c52a]<script LANGUAGE="JavaScript" type="">[/code:1:c95e24c52a]? =>[code:1:c95e24c52a]<script type="text/javascript">[/code:1:c95e24c52a];-) language is dus overbodig. Om betere documenten te kunnen shcrijven in de toekomst, kun je je ook alvast houden aan de volgende regels: - alles lowercase - alle attribute quoten => <input type="text"> (niet uit je pagina gehaald hoor, is een vb) Haal trouwens ook al die <!-- en --> binnen Javascriptjes weg. Geef de taal aan van je document> <html lang="nl"> enz. Zo zijn er nog wel wat dingen die beter kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...