Ga naar inhoud

Tekst uitvullen


Aanbevolen berichten

Ik heb maar effies een voorbeeldje online gezet: [url]www.beursstarter.nl/Image1.gif[/url] Als ik justify gebruik in mijn css veranderd er niets. Ik weet zeker dat ik de juiste "tag" te pakken heb in de css want als ik het lettertype wijzig veranderd dat wel. De tekst blijft gewoon links uitgelijnt. De optie uitlijnen staat bij mij in het css in de categorie block.
Link naar reactie
[quote:1b08570847="beursstarter"] De optie uitlijnen staat bij mij in het css in de categorie block.[/quote:1b08570847] Klopt, het kan bv bij een "div" of een "p" tag. Het werkt niet bij een inline tag als "span" probeer het eens bij de "body" Ik gebruik het zo: [code:1:1b08570847] .txt { clear : both; margin : 20px 10px 10px 10px; text-align : justify; border : 0px solid #A52A2A; } <div class="txt"> De tekst gaat dan in een div en wordt netjes uitgelijnd. <div> [/code:1:1b08570847] De border gebruik ik soms om te zien waar de div begint en eindigt wimb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...