Ga naar inhoud

2e lettertype instellen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi! Ik gebruik Net Ojects Fusion 7 om mijn website vorm te geven. Nu is op computers waar het lettertype wat ik op de site heb gebruikt niet op staat de site heel lelijk en lopen woorden door elkaar. Dan gebruikt ie Verdana ofzo. Is het mogelijk om een 2e keus lettertype op te geven wat een computer gebruikt zodra het standaard site lettertype niet aanwezig is?
Link naar reactie
Er staat het volgende als ik 'HTMLview' aanklik: <H3> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Welkom! </FONT> </H3> <P> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Op deze pagina hopen wij U een indruk te geven van wat wij gaan doen aan het eind van de maand februari in 2004. Namelijk de 4L Trophy rijden! </FONT> </P> <P> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Bovenin beeld vindt u verschillende knoppen om door deze site heen te bladeren. Voor contactinformatie kijkt U onder de knop ‘Wij’. </FONT> </P> <P> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Veel plezier! </FONT> </P> Moet ik nu bij elke pagina bij elk stukje text die code invoeren?
Link naar reactie
[quote:46040d9fa4] <H3> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Welkom! </FONT> </H3> <P> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Op deze pagina hopen wij U een indruk te geven van wat wij gaan doen aan het eind van de maand februari in 2004. Namelijk de 4L Trophy rijden! </FONT> </P> <P> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Bovenin beeld vindt u verschillende knoppen om door deze site heen te bladeren. Voor contactinformatie kijkt U onder de knop ?Wij?. </FONT> </P> <P> <FONT FACE="BenguiatGot Bk BT,sans-serif"> Veel plezier! </FONT> </P> [/quote:46040d9fa4]Dit moet ongeveer zo worden -> [code:1:46040d9fa4] <html> <head> <title>welkom</title> <style> html,body{ font: 120%/150% Verdana, Trebuchet MS, Times, New York, sans-serif; } </style> </head> <body> <H3> Welkom! </FONT> </H3> <P> Op deze pagina hopen wij U een indruk te geven van wat wij gaan doen aan het eind van de maand februari in 2004. Namelijk de 4L Trophy rijden! </P> <P> Bovenin beeld vindt u verschillende knoppen om door deze site heen te bladeren. Voor contactinformatie kijkt U onder de knop ?Wij?. </P> <P> Veel plezier! </P> [/code:1:46040d9fa4]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...