Ga naar inhoud

*Help* met flash


anoniem

Aanbevolen berichten

hey allemaal k hoop dat k in het goeie gedeelte zit k heb een vraagje k zag laatst een heel leuk lettertype gemaakt met flash en k zou niet weten hoe k het zelf moet maken weet iemand een tutorial voor dit lettertype of een .fla bestand voor my? dat lettertype van [billy_cute] [img:5c78bbf290]http://www.angelfire.com/blog/billy_cute/my-siggy.gif[/img:5c78bbf290] als het plaatje het niet doet of zo http://www.angelfire.com/blog/billy_cute/my-siggy.gif alvast bedankt allemaal
Link naar reactie
Hey, Letter types zijn niet flasch afhankelijk, ze worden gewoonnete als in andere programma's gebruikt. Bij flash wordt (corrigeer mij indien nodig) gewoonweg ingesloten (het wordt als het ware in de flash animatie verpakt, zodat het een onderdeel er van is en dus niet afhakelijk is van de geinstalerde fonts op het bezoekende systeem). Goole eens op fancy fonts en freeware fonts, het font (lettertype) komt me we een beetje bekent voor maar 'k weet niet ff snel de link te leggen naar het exacte lettertype. Greetz by mike
Link naar reactie
Misschien handig om te vertellen hoe dat moet (want het gebeurd niet automatisch): (ik gebruik FMX maar het werkt ook in F5 geloof ik) ga naar de libary (ctrl+l); Klik op dat pijltje en kies dan new font; Vul dan alles in en dan moet je wanneer je wat typt de font kiezen waar een * achter staat. Dan kies je de font die ingesloten zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...