Ga naar inhoud

nieuwe link in volledig scherm + af te sluiten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb de volgende vraag: Ik zou graag vanuit een bepaalde webpagina een andere pagina willen openen door middel van een aanklikbare link. Deze pagina moet in een volledig scherm open wat zou kunnen met de optie 'target=_top'. Daarnaast wil ik dat het geopende scherm afgesloten kan worden zodat ze automatisch weer terug komen op de voorgaande pagina, dit is mogelijk met de optie: 'target=_blank' Nou zou ik dus graag beide opties tegelijk willen gebruiken, dus na aanklikken van een link opent er een nieuwe pagina en wanneer deze pagina wordt afgesloten wordt automatisch teruggesprongen naar de voorgaande pagina. Wie kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Met vriendelijke groet, W.Tulp
Link naar reactie
Een nieuw venster openen: window.open() [code:1:0ca30fd29f] <script language="JavaScript"> <!-- window.open("voorbeeld.html","venster_naam","heigt=250,width=500, toolbar=no,location=no,directories=no,status=no, menubar=no,scrollbars=no,resizable=no") //--> </script> [/code:1:0ca30fd29f] In een link is dat zoiets als dit dacht ik:[code:1:0ca30fd29f]<a href=javascript:window.open("voorbeeld.html","venster_naam","heigt=250,width=500, toolbar=no,location=no,directories=no,status=no, menubar=no,scrollbars=no,resizable=no") [/code:1:0ca30fd29f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...