Ga naar inhoud

Probleem met OPera en nog eentje met de navigatiebalk


anoniem

Aanbevolen berichten

[size=9:bcefe42a4c]2 probleempjes. Na het checken van de compatibeliteit tussen Opera en m'n site kom ik het volgend probleem tegen: In een extern css bestand staat dat er in een cel (td) een achtergrondplaatje moet komen. Deze komt in IE goed in beeld, maar in Opera zie ik hem niet: [code:1:bcefe42a4c]td.menub { background-image: url(Images\Backboven.gif); vertical-align: middle; text-align: center; width: 106; height: 39; font-family: verdana; font-size: 10pt } [/code:1:bcefe42a4c] Ondersteund Opera niet alle css opmaakdelen??[/size:bcefe42a4c] [color=red:bcefe42a4c]Opgelost met dank aan Phrea. Iemand nog een oplossing voor deze vraag?[/color:bcefe42a4c] Vraag M'n site die op de ftp server van HetNet staat heb ik laten doorlinken naar een .nl adres. Maar als ik in m'n browser intyp: www.mijnadres.nl dan wordt hij wel doorgelinkt, maar dan krijg ik nog wel het adres van hetnet in m'n navigatiebar. Dus dan zie ik dit: http://home.hetnet.nl/~naam/ Is dit te voorkomen?? Dus dat ik gewoon www.mijnadres.nl zie??
Link naar reactie
[quote:b3a61b8949="Phrea"]/[/quote:b3a61b8949]Mag ik dit antwoord nomineren voor korste antwoord ooit? :roll: :D Antwoord op vraag 2: frames zijn een mogelijkheid, maar geen oplossing. Beter is het om de DNS zo aan te passen dat je niet een HTTP redirect krijgt maar dat de DNS de aanvragen tussen domein en server afhandelt. [b:b3a61b8949]edit:[/b:b3a61b8949] Het nadeel van tabbed browsing is dat je soms wat traag bent met reageren... :oops: - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...