Ga naar inhoud

[sitecheck] goingdownunder


anoniem

Aanbevolen berichten

Bekeken in IE 5.5 onder Win 2000 pro, 1280x1024 Lekker frisse kleuren. Menu mag wel wat duidelijker. 'k Moest soms even turen, om te ontcijferen wat er stond. Wordt alles trouwens nog gecentreerd? Als ik op een volledig scherm kijk, wordt bijna de hele rechterhelft gevuld door een leeg wit vlak. ;) Wat betreft de teksten... heb je die zelf geschreven?.. Ik krijg her en der nl. het idee, dat ze niet door een native english speaker zijn gemaakt. vb. onder 'Nature' A lot of people don’t like the idea of such a dangerous nature. Ikzelf zou eerder verwachten: A lot of people don’t like the idea of such a dangerous (natural) environment. There are also around 2000 different spider species, terwijl ik zelf dacht aan: There are also approximately 2000 different species of spiders Maar goed... Happy backpacking :D
Link naar reactie
Aah: stories (niet storys) [color=red:2673d8a186]You can also find here information[/color:2673d8a186] Dat is Denglish. Dutch English. Het moet zijn: You can also find information here [color=red:2673d8a186]are related with it.[/color:2673d8a186] Related TO it (Je denkt teveel in het Nederlands, maar dat wordt wel anders na een poosje down under)
Link naar reactie
De layout vind ik wel mooi, echter die losse paal rechts naast het menu snap ik niet echt... lijkt net of dat het niet goed aansluit. Als je een extern stylesheet gebruikt waarom gooi je dan in de normale file nog style tags.. ??? [code:1:18d749cdfd]<link rel="stylesheet" href="default.css" type="text/css"> <style> A{color:#000000; text-decoration:none} A:hover{text-decoration:underline; color:##6699CC} </style>[/code:1:18d749cdfd] Misschien kan je het formulier (knoppen en textfields) dan dezelfde style geven als je andere pages.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...