Ga naar inhoud

Website van mij


anoniem

Aanbevolen berichten

IE: Jammer van de banners... Banner 'reviewed' zou ik centreren géén cijfer-voor-deze-site polls :-) (en zeker niet met spelfouten) Die dell-banner heb je er zelf ingezet, asjeblieft, wég! Krijg een hele lading javascriptfouten bij de knoppen zet bij de frames aub border=0 geen compleet andere pagina's als je op een review klikt! als je dan op terug klikt kom je weer op de beginpagina.... Nieuws ziet er wel ok uit Maand preview: géén screenshots leechen, maak ze zelf! Contact aub niet meteen de mail laten openen, liever een pagina laten openen met je mailadres Lid worden; zet de invulvelden in een table, ziet er nu slordig uit Members: laat alle tabellen even breed zijn Dat was het wel zo'n beetje (in IE dan, heb het in Opera nog niet uitgeprobeerd) oh jah, kijk nog even [url=http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.geocities.com%2Freprevies%2F]hier[/url]
Link naar reactie
(bekeken in IE 5.5 onder win2000 pro, 1280x1024) De popups zijn waarschijnlijk een onontkoombaar onderdeel van geocities ... Op de pagina's zelf zijn nu tenminste geen banners. Dat is alvast een (klein) pluspuntje. Het idee van (p)reviews door gebruikers zelf, is best leuk. Kritiekpunten: Zorg ervoor dat er geen javascriptfouten in je pagina's voorkomen. Het staat wel zo netjes als IE niet opeens met de melding 'Fout op de pagina' komt. Gebruik voor de leestekst ook een sans-serif lettertype. Dat leest prettiger op een scherm. Dat achtergrondje met die fijne streepjes, begon me op den duur wel te irriteren. Houd de vormgeving ook een beetje gelijk. Als je dan toch al frames gebruikt, gebruik er dan een voor het menu. Op dit moment is het menu steeds op de content pagina's geïntegreerd. Maar wat erger is, is dat de menu's inconsistent zijn: Als ik naar [i:57c6ff3a37]Nieuws[/i:57c6ff3a37] ga, kan ik alleen terug via de Index knop die bovenaan staat, en dan wordt de HELE pagina opnieuw opgebouwd, ipv alleen maar de content pagina (met alle popups van dien...) Maar ga ik naar [i:57c6ff3a37]Maand review[/i:57c6ff3a37] of [i:57c6ff3a37] Maand preview[/i:57c6ff3a37] dan kan ik alleen maar terug met het knopje vorige van m'n browser. Nergens een menu te bekennen. O .. verdraaid.. toch wel... een knopje Index, helemaal onderaan de pagina :roll: . Maar ook daar kan ik alleen maar terug via de Index. (Trouwens, de review en preview pagina's hebben als titel 'untitled document' ;) ) Hopelijk kan je hier wat mee.
Link naar reactie
[quote:2c37f53538="teacher"][quote:2c37f53538="Ghans103"]Hoe haal je die javafouten eruit?[/quote:2c37f53538] [color=red:2c37f53538][size=24:2c37f53538]javaSCRIPT[/size:2c37f53538][/color:2c37f53538].... t.[/quote:2c37f53538] :lol: hehe volgens mij let niemand op teachers onderschrift.. maar ff ontopic: waarom ben ik de hele tijd het menu kwijt, als ik op een page klik.. laat het menu altijd op een vaste plaats staan !!!!! ook heb ik het idee dat je de werking van frames niet helemaal snapt. Meestal laat je in hetzelfde frame andere html files. Maar maand preview en review weer niet. overal verschillende lettertypes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...