Ga naar inhoud

Animated gifjes stoppen met bewegen


anoniem

Aanbevolen berichten

Op een website die ik gemaakt heb staan op de beginpagina 3 animated gifjes (bewegende plaatjes). Als ik op een link klik die ik onder een van de gifjes heb geplaatst en er vervolgens een nieuw pop-up schermpje wordt geopend, stoppen de gifjes met bewegen. Als ik de pagina weer opnieuw laadt bewegen alle plaatjes weer wel. Waar kan dit aan liggen?
Link naar reactie
Je geeft bij de browser aan dat je naar een andere pagina wil navigeren en dus besluit deze dat het niet meer zinvol is om je images te navigeren. De oplossing is dus waarschijnlijk (heb het niet getest) simpel door ervoor te zorgen dat je "niet navigeert". [code:1:1aa56da998] <script type="text/javascript"> function openPopup(sLocation) { var sFeatures = ''; // bijv. breedte en hoogte var sWinName = 'myPopup'; return window.open(sLocation, sWinName, sFeatures); } </script> <a href="popup.html" onclick="openPopup(this.href); return false;">klik</a> [/code:1:1aa56da998] Voor de volledigheid: de [i:1aa56da998]return false[/i:1aa56da998] in de onclick zorgt er dus voor dat de browser verder niet reageert op de click (nadat de popup is geopend).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...