Ga naar inhoud

Top-menu schuift uit, maar blijft deels verscholen??


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Mijn eerste pogingen om een website op te zetten. Ik heb een mooi menutje gevonden op: http://users.skynet.be/javascript/menus/menu2balk.htm en wil dit gebruiken. Mijn startpagina bestaat nu uit een statisch top-frame en een daarondergelegen hoofdframe, wat steeds ververst wordt door via het menu te navigeren. Echter als ik het menu plaats in het top-menu dan blijft een deel van de submenu's verscholen achter het hoofdframe. Plaats ik het menu in het hoofdframe dan moet het natuurlijk steeds worden opgenomen in elke geplaatste pagina. Wat is de optimale manier om zon menu te verwerken? Alvast bedankt voor de input !! groeten, marcel
Link naar reactie
[quote:7d0c1505c2="Phrea"]Full screen --> alt-F4[/quote:7d0c1505c2]Zoals je ziet kun je beter zo min mogelijk trucjes uithalen bij een site. Gelukkig heb ik Mozilla en heb ik window resizes uitgeschakeld, dus ik kijk even voor je. Er is niet echt een oplossing voor je probleem, JavaScript menu's kunnen simpelweg niet over frames heen. Wel is een een menu genaamd CoolMenus dat volgens mij door frames heen werkt. FF Googlen dus... - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...