Ga naar inhoud

Cursus webdesign (jawel!)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een cursus webdesign. Heb al rondgekeken bij buurthuis ed, maar dat is in de buurt hier (tussen Hoorn en Amsterdam) vaak van het niveau dat de eerste twee lessen uitgelegd wordt hoe de pc aan moet en de muis werkt. Ook de LOI biedt iets aan maar de beschrijving daarvan eindigt met de opmerking dat u na 14 lessen uw eigen website heeft. Degene voor wie ik het zoek kan een leuke site in html maken enzo, maar het zou leuk zijn kennis te maken met andere webtalen en af en toe goede tips te krijgen enzo. (op het forum zijn de tips natuurlijk ook goed, maar rechtstreeks contact is soms ook prettig.) Daarom is het kopen van een dikke stapel boeken ook niet helemaal de bedoeling. Wie heeft er tips voor een leuke opleiding?
Link naar reactie
Mijn vraag aan jou is hoever ben je ?? wat beheers je.. html, asp, php... html is het beste om via een cursus op internet te leren. Veel naar voorbeelden kijken en die bijvoorbeeld na te maken. [url=http://hotwired.lycos.com/webmonkey/]Lycos Webmonkey[/url] is een hele goede. En de webcurus van [url=http://www.w3schools.com/]w3c[/url] ook.. Ik heb echter het idee dat het designen van een website niet echt te leren valt in een boek of een cursus. Natuurlijk krijg je tips en ideeen van profs. Maar je zal het pas kunnen na veel proberen en het zelf werkelijk ook doen. Ja een cursus volgen, is hetzeflde als school volgen en daar heb ik niet echt goede ervaringen mee :roll: :wink: ... ik werk het liefst gewoon zonder verplichtingen en je verspeelt er ook geen geld aan boeken die je nooit meer leest.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...