Ga naar inhoud

heb een mooi font voor mn site, maar niemand die m bekijkt..


anoniem

Aanbevolen berichten

ok, hieronder ff een voorbeeld van de site: http://members.home.nl/mgdam79/hostmap/ mijn vraag of jullie het lettertype sien (tour of duty achtig), zoals in de header is gebruikt.......want ik heb dat font speciaal opgezocht en gebruikt, maar niemand schijnt de letters te zien in dat font te kunnen zien, dus alle letters horen in het font te zijn als die van de header. en ook ziet niemand prikkeldraad in dat zwarte deel rechts, zoals het links ook is........ hoe is dat bij jullie??
Link naar reactie
[quote:b9f9f034b1="mgdam"]ok, hieronder ff een voorbeeld van de site: http://members.home.nl/mgdam79/hostmap/ mijn vraag of jullie het lettertype sien (tour of duty achtig), zoals in de header is gebruikt.......want ik heb dat font speciaal opgezocht en gebruikt, maar niemand schijnt de letters te zien in dat font te kunnen zien, dus alle letters horen in het font te zijn als die van de header. en ook ziet niemand prikkeldraad in dat zwarte deel rechts, zoals het links ook is........ hoe is dat bij jullie??[/quote:b9f9f034b1]Klopt, je zal standaard fonts moeten gebruiken, speciaal gedownloade fonts heeft toch (haast) niemand ! In het linker prikkeldraadframe staat <body bgcolor="#000000" background="main_pics/barbwire_eind_2.gif"> en in het rechter <body bgcolor="#000000" background="file:///D|/marco/-=)SaD(=-/site/main_pics/barbwire_eind_2.gif">. Je kan toch alleen maar zelf op je HD kijken. :lol:
Link naar reactie
[quote:17a1545bb7="jossan"]Klopt, je zal standaard fonts moeten gebruiken, speciaal gedownloade fonts heeft toch (haast) niemand ! [/quote:17a1545bb7]Dat klopt maar er zijn [url=http://www.annevankesteren.nl/weblog/item/59]mogelijkheden[/url] om daarvoor te zorgen ;). Zorg trowens [b:17a1545bb7]altijd[/b:17a1545bb7] voor alternatieve fonts (erg makkelijk met css). Anne
Link naar reactie
yoo, bedankt, met die barbwire klopte idd, thnx man!! dat font is dan jammer, kzal s kijken bij die link van jou anne edit: kheb t s doorgelezen, maar dat ljkt me wel wat idd, je voegt dan een stukje script toe aan je pagina en dan krijgen ze de optie om dat font te downen (installeert ie t dan ook meteen in windows/fonts of wat), of heb ik t mis. Lijkt me echt mooi als dat zou lukken!! thnx voor nu guys!
Link naar reactie
Ik weet het niet, maar hier op school loopt IE vast als ik naar jouw site ga. Huil :cry: :x . Nu kan ik je niet helpen. [Edit] O nee, nu doet-ie het eindelijk. En dat terwijl we hier gloednieuwe computers hebben. Maar goed, ik zie dat font ook niet. De beste manier om de site te showen zoals jij dat wilt aan iedereen is nog altijd afbeeldingen gebruiken, dacht ik. [/Edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...