Ga naar inhoud

Formulieren maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een WEBsite gemaakt in FRONTPAGE 2000 waarin ook een waarnemings formulier is opgenomen. Als je zo'n formulier (zit standaard in FRONTPAGE) aanmaakt wordt er ook automatisch een guestlog.htm aangemaakt. Verder staan er in het waarnemingsformulier velden die ingevuld kunnen worden. Als je daarmee klaar bent kan je op de knop verzenden drukken en dan moet de de waarneming onder in het formulier worden toegevoegd nadat je de browser ververst hebt. Het formulier en guest.htm staan op de homepage van mijn site. Het enige wat ik te zien krijg is een fout melding van mijn provider. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt, Marcel
Link naar reactie
Zou je ook nog wat extra informatie kunnen geven? Bijvoorbeeld een stukje relevante code uit je formulier (bijvoorbeeld de <form>) en/of de foutmelding bij je provider. Zo blijft het een beetje gissen (en glazen bollen bestaan helaas niet). Overigens als ik toch een voorzichtige gok mag wagen dan zou het wel eens te maken kunnen hebben met de zogenaamde frontpage extensies (en het gebrek aan ondersteuning van je provider). Als dat zo is dan zou ik willen adviseren om hier vanaf te stappen en naar een andere oplossing te zoeken. [edit] Mja, ik had natuurlijk ook zo'n kort antwoordje als teacher kunnen tikken, dan was ik misschien nog op tijd geweest :D :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...