Ga naar inhoud

Site check webshop...


anoniem

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de reacties! Het center frame is resizeble.. Vandaar de flash oplossing. Meestal pakt het wel goed uit. Toch ben ik er nog niet helemaal tevreden over... Ik ga idd de scrollbalken nog een wit-grijzige uitstraling geven. Vind ik ook mooier staan en niet zo standaard. IK heb komende week genoeg verbeteringen te maken. Jammer dat nu bv de music player buiten beeld valt. Ook dat wordt verbeterd. Is er voor het klokje nog een oplossing te verzinnen zodat de achtergrond zwart blijft bij Opera? Let me know! Gr. J-P (nog ff een opmerking over de fotografie.. Ik heb alle producten en de specificatie foto's zelf geschoten. Niet dat het belangerijk is maaruh... ben er wel een beetje trots op :wink: :lol: )
Link naar reactie
[quote:5bad55c65e="microchip"]Mooie site! Complimenten :-P :-D . Het enige wat ik minder vind is de grote hoeveelheid menu's [/quote:5bad55c65e] Mee eens. Helaas vraagt een webshop om meer opties als een bedrijfs pagina. Ik heb dan ook geprobeerd de navigatie duidelijk te houden door de onderwerpen op te delen. Je zou kunnen zeggen dat het linkse en het top frame het belangrijkste zijn. Vandaar ook de opsomming onderaan. Ik ga er nog over denken hoe ik dit grafisch wat rijker kan maken. Phrea merkte het al terrecht op. Maar vanwege de vele websites waar dit ook gedaan wordt had ik het idee dat het wel standaard was op i-net. Maar als het mooier kan... :D Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...