Ga naar inhoud

Vraagje over mijn meta tags / zoekmachines


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb de volgende regels onder mijn omschrijving en keyword tags staan: [code:1:dc7f9cc17b]<MEAT NAME="author" CONTENT="Mike Zwetsloot - mzwetsloot@yahoo.com"> <MEAT NAME="publisher" CONTENT="Mike Zwetsloot - mzwetsloot@yahoo.com"> <MEAT NAME="Copyright" CONTENT=" (c) 2000-2002 Zwetsloot Kunststof Kozijnen Fabriek"> <MEAT NAME="Language" CONTENT="NL"> <MEAT NAME="Robots" CONTENT="ALL"> <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="No-cache"> <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW"> <META NAME="REVISIT-AFTER" CONTENT="1 DAYS"> <!-- kunststof kozijnen kunstof --><cmt>[/code:1:dc7f9cc17b] Klopt dit, of staan er nadelige tags in, ik begrijp met name die http-equiv niet, en ik zie bv dat google mijn index pagina indexceert op de 2e plek en eronder mijn inhoud pagina op de 3e plek terwijl de meta tages hetzelfde zijn als alle andere pagina's Dan nog een vraag: ik hoor wel eens dat bepaalde truckjes in een pagina de site hogerop kunnen trekken, bv text koppen maken, en alt/title tags in de pagina. ik duid mijn text koppen aan met size="2". is dat ook gevoelig voor zoekmachines? Misschien zijn er bepaalde sites die dit behandelen, Ik hoor het wel, Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
Ik weet niet of al die trucjes helpen. Ik ben ook een tijdje aan het zoeken geweest en begrijp inmiddels wel dat het vooral gaat om hoeveel links er zijn naar een bepaalde site. Die worden dan door de zoekmachine als relevanter geacht boven anderen. Dus veel links zien te plaatsen op andere sites, en de meest relevante tekst zo hoog mogelijk in de pagina. Ik hoop dat je je metatags overgetypt hebt, want met <meat tag> vang je alleen maar gehaktballen...
Link naar reactie
Klopt wel hoor, maar of het zin heeft... Het staat leuk iig. :) Ga iig geen keywords invullen e.d. dat heeft hedentendage [heh] geen zin meer, Google is veruit de grootste zoekmachine, en die heeft een heel ander algoritme, en met keywords werkt hij redelijk slecht omdat hij dan alleen die dingen gaat cachen. Google doorzoekt websites op content -zodra je dus de keywords weg laat- en dat is een veel betere methode dan keywords, er staat op de index gewoonlijk namelijk veel meer dan dat je in keywords zou kunnen zetten. Ikzelf vind meta tags niet echt boeiend, op bijv de http-equiv meta's na e.d.
Link naar reactie
Gebruik zo veel mogelijk echte HTML tags. [i:30857432c0]<font size="2">Titel van een pagina</font>[/i:30857432c0] zegt een zoekmachine niets, [i:30857432c0]<h1>Titel van een pagina</h1>[/i:30857432c0] des te meer. Gebruik dan CSS om de grootte van de tekst aan te passen. Dit geldt voor alles op je site, zorg voor een duidelijk structuur die zoekmachines als Google kunnen "begrijpen". Daarnaast wegen relevante termen hoog in de pagina zwaarder mee dan exact dezelfde term lager in de pagina. Lees ook nog even [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=98269]dit[/url]. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...