Ga naar inhoud

[sitecheck] lionsleidschendam.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Technische opmerkingen:[list:91fd84cc6f][*:91fd84cc6f]Tabellen zijn overbodig[*:91fd84cc6f]Gebruik <h1> voor de belangrijkste titel[*:91fd84cc6f][url=http://validator.w3.org/check?uri=http://www.lionsleidschendam.nl/]Valideer[/url] je pagina.[/list:u:91fd84cc6f]Je beseft trouwens dat je volgespammed wordt doordat je een e-mailadres of 4 in de broncode hebt zitten? :roll: Anne
Link naar reactie
[quote:6229abec88="supergj"]hoi ik heb een site gemaakt over de lionsclub leidschendam - veur <knip> wat vinden jullie ervan??[/quote:6229abec88]Ik vind hem lekker duidelijk en overzichtelijk. :D Verwachte eigelijk, toen ik op de foto in de krant op de voorpagina klikte een grote afbeelding van de foto, kreeg helaas alleen een stuk tekst te zien. Ik zou het lettertype van het bestuur gelijk houden aan dat van de rest, het menu ook, maar wel een afwijkend formaat, dikte en/of kleur. Afmetingen van de letters van het menu zijn niet vastgelegd, terwijl de rest van de letters dat wel is. Het logo is wat onduidelijk, misschien kunnen jullie een beter exemplaar vinden of maken. (ik zag trouwens dat de samenstelling van het bestuur op jullie site er anders uit ziet dan op de landelijke site) Ik heb met name naar de lay-out gekeken. :cry: Er zitten nogal wat zwakke puntjes in de broncode. [url]http://validator.w3.org/[/url]) Maar de site ziet er toch goed uit in Mozilla 1.5a, Opera 6.05 en 7.11 en Internet Explorer 6.0, maar klapt er in het oude probleemkindje Netscape 4.7 bij mij uit.
Link naar reactie
[quote:a399e707e2="termin8or"]Tabellen zijn overbodig[/quote:a399e707e2] Dit zal ik veranderen. Even kijken waar ze precies moeten staan [quote:a399e707e2="termin8or"]Gebruik <h1> voor de belangrijkste titel[/quote:a399e707e2] Als ik hem in <h1> verander is de kop veels te groot. Bedoel je dat de kop groter moet worden (of de rest kleiner), of is het een 'regel' dat de belangrijkste titel in <h1> wordt geschreven? [quote:a399e707e2="termin8or"]Valideer je pagina[/quote:a399e707e2] Een aantal fouten zijn er uitgehaald. De rest van de fouten zijn links. Hoe kan ik deze fouten wegkrijgen? [quote:a399e707e2="termin8or"]Je beseft trouwens dat je volgespammed...[/quote:a399e707e2] Nog niks van gemerkt, maar ze zijn er inmiddels al uitgehaald [quote:a399e707e2="jossan"]Afmetingen van de letters van het menu zijn niet vastgelegd, terwijl de rest van de letters dat wel is [/quote:a399e707e2] De lettergrootte is nu ook daar vastgelegd. [quote:a399e707e2="jossan"]Het logo is wat onduidelijk[/quote:a399e707e2] Deze hadden wij bij de 'lionswinkel' gekregen, zal eens vragen / kijken of ergens anders betere zijn. [quote:a399e707e2="jossan"]ik zag trouwens dat de samenstelling van het bestuur op jullie site er anders uit ziet dan op de landelijke site[/quote:a399e707e2] Kan kloppen, wij gaan niet over de landelijke site. Geen idee ook verder wie dat wel doet. Diverse mailtjes naar de landelijke site hebben (nog) niks opgeleverd. Zal ook nog even kijken wat er bij Netscape niet werkt. Bedankt alvast voor jullie reacties.
Link naar reactie
[quote:450a3da0e5="hugovis"]Als ik hem in <h1> verander is de kop veels te groot. Bedoel je dat de kop groter moet worden (of de rest kleiner), of is het een 'regel' dat de belangrijkste titel in <h1> wordt geschreven?[/quote:450a3da0e5]Grootte bepaal je met CSS niet in HTML. In HTML bepaald je de belangrijkheid van iets. De eerste titel is [i:450a3da0e5]altijd[/i:450a3da0e5] het belangrijkst en dus zet je die binnen h1 ;) [quote:450a3da0e5="hugovis"]Een aantal fouten zijn er uitgehaald. De rest van de fouten zijn links. Hoe kan ik deze fouten wegkrijgen?[/quote:450a3da0e5]Heel simpel. Je gebruikt nu gewoon & terwijl dit in de broncode [b:450a3da0e5]& a m p ;[/b:450a3da0e5] moet zijn, aan elkaar uiteraard. O en Netscape 4.x wordt niet meer gebruikt ;). Anne
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...