Ga naar inhoud

nieuwe site [sitecheck]


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is een second level domain waardig. Ofwel: ik vind het niet echt geweldig. Die flash past niet in een 800* browser [en wat is nou ookweer de kracht van flash...?], het is allemaal erg donker, en het lijkt bijelkaar geraapt, er zit geen eenheid in. Voor een persoonlijke site wel leuk, maar wil je hiermee het [grote] publiek bereiken moet je nog eens kijken naar wat je hebt gemaakt.
Link naar reactie
[quote:7db58e8005="vincent260"]Eerst was het de bedoeling alleen m'n fotoalbum op internet te zetten... later is dit uitgegroeid tot een hele site... Ik heb een beetje zitten spelen met flash, wat vinden jullie ervan? http://www.voensj.2ya.com[/quote:7db58e8005]Als ik het goed begrijp ben je pas begonnen en dan is het zeker niet slecht. :) Uit ervaring weet ik dat Flash niet bepaald makkelijk is om te maken. Geef je ogen goed de kost op het net, dan kun je nog leuke ideeën op doen lijkt mij.
Link naar reactie
Niet negatief bedoelt, maar als je begint met het web te kennen, begin niet met flash. Dat zorgt gegarandeerd voor slechte, lelijke, langzame sites. Flash is bedoelt als een serieuze, professionele internet-tool. Het is niet iets waar elke "scriptkiddie" even mee aan de slag kan gaan. Begin gewoon met HTML en CSS en bouw daar wat mee op. Anne
Link naar reactie
[quote:6b6ac6e0ec="warsnake"]Ik vind het veel te donker. Verwijder die flash-intro en plaats een website met een doel! Hier zitten weinig mensen op te wachten.[/quote:6b6ac6e0ec] Het gaat erom dat het niet een site is voor algemeen publiek maar meer voor vrienden. De flash intro zegt idd niet veel over de site, maar vind ik gewoon een leuke extra. En mijn site heeft wel degelijk een doel!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...