Ga naar inhoud

[sitecheck] Ter Apel online


anoniem

Aanbevolen berichten

Het lullige is dat ik de opzet wel leuk vind, maar dat de uitwerking zo kloterig is. Er zitten teveel ruimtes in, de links verspringen [not done], de xhtml is niet geweldig [frontpage], en er zitten teveel redirs cq thruclicks in. Nogmaals, de opzet is naar mijn mening zeker niet slecht, maar de uitwerking is niet om over naar huis te schrijven.
Link naar reactie
[quote:52bde6ea34="Annie"]Wat is eigenlijk het doel van de site? Dit lijkt me niet de standaard gemeentelijke website namelijk. Ik tel welgeteld 1 stukje tekst over Ter Apel (wat overigens niet echt leesbaar is en boordevol taalfouten zit) en een paar foto's.[/quote:52bde6ea34] Goeie vraag. In de toekomst is het de bedoeling om een online gemeenschap op te bouwen met de inwoners van Ter Apel en omstreken. Het is dan wel de bedoeling om een overzichtelijke site te maken met een goede layout, wat nu nog in de kinderschoenen staat eigenlijk. Dit is de 5 layout in een korte tijd. Eigenlijk ben ik gewoon nog aan het experimenteren met kleur en opzet. Er is 1 ding wat ik wel zeker weet en dat is dat de volgende layout niet met frontpage gemaakt gaat worden maar met dreamweaver. Omdat ik hier nog vrij weinig van weet zal ik mij er eerst in moeten verdiepen. De taalfouten kan ik ook verklaren. Het stukje tekst is namelijk gescand en zonder te controleren op de site gezet. :) Het is mij trouwens ook nog niet opgevallen maar ik zal ze verbeteren, wel zo netjes.
Link naar reactie
De site ziet er wel leuk uit. Wel vind ik de verspringende links (alles wordt hoofdletters) storend. Voor de rest moet er nog wel wat meer informatie op komen, maar die komt vanzelf neem ik aan. Is het de bedoeling dat de mensen veel gebruik gaan maken van het forum? Dan zal ik proberen om die in de site zelf te laten komen, met dezelfde layout, en niet in een nieuw venster. Voor de rest: succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...