Ga naar inhoud

Mn menu links, hoe site inhoud rechts?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben nog nie zo perfect in HTML dus een vraagje waar ik t liefst ene duidelijke antwoord op heb. Kijk maar eens op [url]http://carni.sphosting.com/index.html[/url] Je ziet mijn menu links, hoe moet ik de inhoud van de site die eronder staat er naast zetten?? (wel dat de tekst zelf gecentreerd is) Alvast bedankt, groetjes Levent
Link naar reactie
Misschien dat ik de vraag niet goed begrijp, maar als ik met Mozilla of Internet Explorer naar de site ga dan heb ik gewoon het menu links en de tekst rechts. Overigens denk ik niet dat je bezoekers lang kunt vasthouden. Toen ik de pagina opende in IE kreeg ik allerlei pop-ups en Security Warning en een vraag of ik Gator software (= spy/adware) wilde installeren. Ik denk niet dat bezoekers je dat in dank gaan afnemen. Last but not least: je broncode is afschuwelijk. Vol fouten en rare dingen. Sorry voor alle ongevraagde (maar goed bedoelde) opmerkingen. ;) - Bas
Link naar reactie
Okee het is al geregeld ik heb gebruik gemaakt van tabellen. Pop-ups? Dat kan niet zijn, had je toen andere sites openstaan? Want mijn site is popupvrij als het goed is. Okee net zag het er niet uit, maar dat was speciaal om jullie te laten zien wat mijn probleem was. Alles is opgelost en kijk het resultaat: (ben alleen nog bezig de menu uit te breiden, de tekstlinks weg te halen en de menu ook op de andere pagina's te plaatsen) [url]http://carni.sphosting.com/index.html[/url] Bedankt, groetjes Levent
Link naar reactie
[quote:8056323f2b="ExOtiC"]Pop-ups? Dat kan niet zijn, had je toen andere sites openstaan?[/quote:8056323f2b]Hoewel ik denk dat de anderen het al voor mij hebben beantwoord toch nog even een persoonlijk antwoord: nee, er waren geen andere sites open. Sterker nog, sinds Girotel ook met Mozilla te gebruiken is start ik IE alleen nog op om voor anderen sites te (dubbel)checken. En aangezien ik er voor zorg dat er geen spyware, adware, virus of wat dan ook op mijn computer staat weet ik zeker dat het aan jouw site lag. Trek je eigen conclusies, zou ik zeggen... :roll: - Bas
Link naar reactie
Kijk, eindelijk iemand die geen popup aanval krijgt. Ik snap het ook niet meer. Ik zal ook aan vrienden vragen of ze popups krijgen. De site is gemaakt voor een schermresolutie van 1024x768. Misschien dat ik later ook voor 800x600 doe, en dat mensen kunnen kiezen. Nou, allemaal bedankt, nou maar hopen dat de site een succes wordt zonder sh*t Groetjes Levent
Link naar reactie
[quote:5e04f1e6b2="ExOtiC"] De site is gemaakt voor een schermresolutie van 1024x768. Misschien dat ik later ook voor 800x600 doe, en dat mensen kunnen kiezen. [/quote:5e04f1e6b2] Of je plant dit javascriptje in je index.htm. [color=red:5e04f1e6b2]<script language="Javascript"> if (screen.width > 1023) { document.location = "indexhi.htm"; } </script>[/color:5e04f1e6b2] Dan hoeven de mensen zelfs niet te kiezen.
Link naar reactie
[quote:c423bb3f8a="ExOtiC"]En die code die mensen met een andere schermesoltie "goedzet", hoe werkt ddat? Moet je wel een site maken in 800x600 of doet die code dat automatisch? [/quote:c423bb3f8a] :lol: Was dat maar waar :lol: Nee, je zal zelf ook alle pagina's moeten maken voor die resolutie. Alleen met dat scripje hoeven de mensen niet zelf een resolutie te kiezen.
Link naar reactie
[quote:b27fa93e68="spiderned"][color=red:b27fa93e68]<script language="Javascript"> if (screen.width > 1023) { document.location = "indexhi.htm"; } </script>[/color:b27fa93e68] [/quote:b27fa93e68] Fijn dat je al meteen even in rood hebt aangegeven wat fout is ;) [i:b27fa93e68]location [/i:b27fa93e68]is een property van het [i:b27fa93e68]window [/i:b27fa93e68]object en de [i:b27fa93e68]language [/i:b27fa93e68]parameter van de [i:b27fa93e68]script [/i:b27fa93e68]tag is deprecated.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...