Ga naar inhoud

Foto overzicht niet compleet !?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een album gemaakt met Jalbum, alleen nu heb ik een probleempje, ik heb namelijk de mappen thumbs, slides en res ge-upload naar mijn host, en het bestand index.html (naam veranderd in karikatuurpicas.html) het probleem: Alle afbeeldingen doen het als je ze uitvergroot, alleen sommige doen het niet in het overzicht, ik heb geen idee hoe dit zou kunnen komen, jullie wel? site: http://www.planet.nl/~clari090/karikatuurpicas.html
Link naar reactie
[quote:20f8f0bd68="gerben"]Misschien moet je ook nog even kijken naar hoofd- en kleine letters. Algemene tip: gebruik alleen kleine letters, en alleen gewone letters (a-z) en cijfers (0-9), en eventueel een underscore (_)[/quote:20f8f0bd68] Aantal afbeeldingen die het niet doen hebben gewone namen: anouk.jpg, bjorn.jpg, bertine.jpg enz enz nix verkeerds aan toch?
Link naar reactie
[quote:e20e36fcaf="vincent260"]Aantal afbeeldingen die het niet doen hebben gewone namen: anouk.jpg, bjorn.jpg, bertine.jpg enz enz nix verkeerds aan toch?[/quote:e20e36fcaf] Hmm, vreemd. Hier doen die het wel, en inderdaad geeft alleen die ampersand problemen. Ik zie wel 'Hakiet.jpg' staan. Hoofdletter dus. Gooi je cache eens leeg.
Link naar reactie
[quote:fd68bc948d="gerben"][quote:fd68bc948d="vincent260"]Aantal afbeeldingen die het niet doen hebben gewone namen: anouk.jpg, bjorn.jpg, bertine.jpg enz enz nix verkeerds aan toch?[/quote:fd68bc948d] Hmm, vreemd. Hier doen die het wel, en inderdaad geeft alleen die ampersand problemen. Ik zie wel 'Hakiet.jpg' staan. Hoofdletter dus. Gooi je cache eens leeg.[/quote:fd68bc948d] Ampersand? En misschien een beetje domme vraag, maar waar staat m'n chache?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...