Ga naar inhoud

Site rekbaar maken voor grote resoluties


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag mensen, wij zijn bezig met een site, we maken m optimaal voor 800x6000 (hopen we), maar wat als men met een hogere resolutie bekijkt, dan moet ie ook mooi (als het kan) in het midden enzo staan, of een beetje uitgerekt worden, hieronder heb ik de layout van de site (slecht opzetje) http://members.home.nl/mgdam79/hostmap/layout%20site_3.gif dus, hoe kan ik dat nou zo maken dat ie het middelste deel bijvoorbeel oprekt, en die buitenste kolommen aan de buitenkant van je scherm houd, en die header ook centraal blijft, ikzelf gebruik dreamweaver, mn maat frontpage, we doen het samen. Dat midden wordt miss een frame...alle hulp is welkom...thnx in advance!
Link naar reactie
uhm, daar kan ik wel wat mee ja. Mij gaat het er dus om dat bij 800x600 de site er als bovenastaand uit ziet, zonder te hoeven scrollen, en bij 1024x768 het midden gerekt wordt, dus dat de linker en rechter gedeelten aan de buitenkant blijven uitgelijnd en die header in het midden blijft....dat moet toch te doen zijn... en dan zitten we nog met dat prikkeldraad, dat moet op de scheiding van die frames komen, het is een los plaatje, dus horizontaal niet rekbaar volgens mij (bij wissel van resolutie zeg maar)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...