Ga naar inhoud

Flash mx:Ideen voor on//off button voor sound


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijd bezoch geweest met het maken van een sound. Om te voorkomen dat iemand zonder dit te willen 900 kb moet downloaden heb ik dit gedaan: on (release) { loadMovieNum("finca music.swf", 1); } De finca music. swf is een wiite movie waar alleen een sound is geimporteerd en deze daarna naar de stage gesleept en toen een start sound van gemaakt. Heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat er de eerste keer On staat en de 2e keer Off. (lukt niet met button want die heeft allen op down over hit). Ik weet nog van het stoppen van een sound dat je linkage moest doen en dan sound1 = new Sound() sound1.stop of sound1.play verbeter me als dit neit klopt. (ergens moet nog de naam van de mp3) Het zal wel iets met action script zijn maar ik heb geen id hoe je dat plaatje omwisselt.
Link naar reactie
Dit is nu al je vierde topic hier <del>in twee dagen</del> <ins>[b:f3d3e520d9]vandaag[/b:f3d3e520d9] (!)</ins> (een tijdje terug was er geloof ik ook al zo'n topic storm van jouw). Misschien is het een idee om eerst is alles op een rijtje te zetten, een dagje te googelen en alleen voor de final-touch hierheen te komen en dan nog kun je beter naar FF (FlashFreaks of FlashFocus) gaan, want daar weten ze er veel meer vanaf en staan ze te springen om iemand te helpen.... Anne
Link naar reactie
[quote:78b51affdd="termin8or"]Dit is nu al je vierde topic hier <del>in twee dagen</del> <ins>[b:78b51affdd]vandaag[/b:78b51affdd] (!)</ins> (een tijdje terug was er geloof ik ook al zo'n topic storm van jouw). Misschien is het een idee om eerst is alles op een rijtje te zetten, een dagje te googelen en alleen voor de final-touch hierheen te komen en dan nog kun je beter naar FF (FlashFreaks of FlashFocus) gaan, want daar weten ze er veel meer vanaf en staan ze te springen om iemand te helpen.... Anne[/quote:78b51affdd] Dit helpt me niet echt. En die topic storm is wel logisch. Hoef niet meer te werken nu en ben hele dag met site bezoch geweest. Dan stuit je op veel probeleme (meer dan de 4 die ik hier heb gepost). Als je mijn reacties kent, denk et niet want zit meer op et games forum. Houd ik niet zo van offtopic gezeur heen en weer. Maar goed ik heb et al naar wat vrienden gemaild. Kijken of die me wel willen helpen.
Link naar reactie
[quote:4cd4bd24a1="sdk"]Maar goed ik heb et al naar wat vrienden gemaild. Kijken of die me wel willen helpen.[/quote:4cd4bd24a1] Het gaat er niet om dat we je niet willen helpen. Het forum is er immers voor om mensen te helpen. Maar ik vind wel dat Anne een punt heeft hier. Hoewel je het misschien niet zo bedoeld komt zo'n stortvloed van vragen al heel snel over als een makkelijke manier om aan antwoorden te komen (zie ook mijn opmerking in 1 van je andere topics). Voor elk wissewasje wordt een nieuw topic geopend waarbij je imho ook niet echt blijk geeft van veel inzicht in de materie. En over offtopic posten heb je gelijk, het is beter om dit soort zaken aan de moderators te melden zodat zij dit buiten de topics om kunnen [i:4cd4bd24a1]'uitvechten'[/i:4cd4bd24a1]. (Mea Culpa)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...