Ga naar inhoud

flash mx: movie uit meerdere delen (loader?)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil met mijn site net zoiets uithalen als bijvoorbeeld de site van command and conqor generals. Hierbij kan je op het menu klikken en vervolgens krijg je in de movie een loading balk. Ik heb op dit moment alleen een loading balk aan het begin van mijn movie. Hoe spreid ik dit over de verschillende menu items? Is het hiermee mogelijk achtergrond muziek pas te laden als hierop wordt geklikt?
Link naar reactie
Als je alle onderdelen die een loading-balkje nodig hebben in een aparte movie zet dan kan je deze bij aanklikken van een menu-item inladen cq. aan je hoofdmovie toevoegen (hoe dat precies in z'n werk gaat kan je in de help wel nalezen, ik ben niet zo bekend in flash). Zo wordt elk deel pas geladen wanneer de gebruiker op een knop klikt en kan je bij elke movie je loading-balkje toevoegen.
Link naar reactie
Er zijn natuurlijk meerdere manieren om aan je informatie te komen naast de help van flash. Bijvoorbeeld google, rechtstreeks bij macromedia of bij 1 van de vele flash tutorial sites. Ik zeg overigens ook nergens dat je helemaal niets doet. Je hebt het ongetwijfeld heel erg druk met de site, alleen was dit imho niet zo heel erg moeilijk om te vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...