Ga naar inhoud

nieuwe site


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is een .tk domein wel waardig... Wil je serieus genomen worden, en dit overzetten naar een echt domein dan zul je naar ik vrees geheel opnieuw moeten beginnen. Het font is niet gedefinieerd, de buttons zijn niet goed leesbaar, het logo is ook niet veel soeps en je gebruikt frames. Afhankelijk van wat je wilt, hoeveel ervaring je hiermee hebt en wat de toekomstplannen zijn zou ik als ik jou was eens opnieuw naar de site kijken, en dan goed kritisch. Edit: Ok, ik heb ff in je profiel gekeken, en daar zag ik dit: http://www.warsnakedesign.tk/ [domein wat nu niet meer werkt], maar geeft aan dat je je met design zou bezig houden... Ook staat er dat je student bent, dus je bent geen tiener oid. Met deze gegevens wil ik mijn check nog eens opnieuw verwoorden: het is _helemaal_ nix. Uithuilen en opnieuw beginnen zou een zeker persoon zeggen, met wie ik het steeds vaker kan vinden, daar waar het bijvoorbeeld slotjes betreft etc. :D
Link naar reactie
[quote:59be87b1d6="Phrea"]Uithuilen en opnieuw beginnen zou een zeker persoon zeggen, met wie ik het steeds vaker kan vinden, daar waar het bijvoorbeeld slotjes betreft etc.[/quote:59be87b1d6]Dit keer zou ik zeggen: schaaf het een en ander bij, zo slecht is het nu ook weer niet hoor ;) [size=7:59be87b1d6]En, Phrea: als jij vind dat dit topic op slot moet zijn we het eem keer niet eens...[/size:59be87b1d6]
Link naar reactie
opzich is het een mooie site maar ik heb een paar dingen. [list:97082c6a39] [*:97082c6a39]het menu is niet echt mooi. mischien kan je hier een mousover van maken [*:97082c6a39]je gebruikt frames. als je goed in de zoekmachines wil komen te staan raad ik deze af. je kan met css of tabellen gaan werken om alles op zijn plaats te houden. [*:97082c6a39]het logo is een beetje saai.[/list:u:97082c6a39]
Link naar reactie
[quote:b4ba8c8c83="Rynus Rein"][quote:b4ba8c8c83="Phrea"]Het is een .tk domein wel waardig...[/quote:b4ba8c8c83] wat bedoel je daarmee?[/quote:b4ba8c8c83] Ik bedoel daarmee dat het een gratis 'domein' wel waardig is. Een betaald domein zou dit zeker niet waard zijn, ik vind het nix, zeker niet gezien de pretenties die ik in het profiel zag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...