Ga naar inhoud

swishfilmpje in een dreamweaver pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over dreamweaver Ik wil graag een intro maken met daarin een swish filmpje 'T swish filmpje werkt in de browser Maar als ik 't filmpje via de "flash"knop in een pagina van dreamweaver wil zetten Doet íe 't niet meer in de browser IPV 't filmpje krijg je één groot wit vlak Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Met vriendelijke groet, Patrick
Link naar reactie
[quote:fa1f5a400d="gerwin111"]In welke browser werkt die ? In die van swish ? of die dan DW ? export -> swf in swish daarna in dreamweaver insert -> media -> flash Groeten Gerwin..[/quote:fa1f5a400d] Hij speelt 't filmpje keurig af in Swish Maar ookal zet ik 't filmpje op jouw manier in dw dan doet 'ie 't niet Zou 't komen omdat er geen preloader voor zit?
Link naar reactie
Nee, een pre-loader heeft er niks mee te maken, zolang je de flash player maar hebt geinstalleerd, laat die alles zien wat in flash is gemaakt.. Je trekt de flashmovie in DW wel naar de goeie grote ? Niet dat kleine vierkantje van 2cm bij 2cm ? En anders zou ik de .swf file even in de map zetten waar ook je aanroepflashfile.html staat. En dan als link alleen de naam.swf Groeten Gerwin..
Link naar reactie
[quote:1ef1bb4502="gerwin111"]Nee, een pre-loader heeft er niks mee te maken, zolang je de flash player maar hebt geinstalleerd, laat die alles zien wat in flash is gemaakt.. Je trekt de flashmovie in DW wel naar de goeie grote ? Niet dat kleine vierkantje van 2cm bij 2cm ? En anders zou ik de .swf file even in de map zetten waar ook je aanroepflashfile.html staat. En dan als link alleen de naam.swf Groeten Gerwin..[/quote:1ef1bb4502] 't juiste formaat Ja wat is dat? Ik maak 'm altijd een stuk groter,maar staat er een precieze maat voor? Hoopp dat 't wil lukken groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...