Ga naar inhoud

De framespagina moet hetzelfde blijven bij hogere resolutie.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe website gemaakt met frames, die is ontworpen voor een schermresolutie van 800x600. Alles ziet er perfect uit, todat ik mijn computer instel op een hogere resolutie (1024 bij 764). Dan verschuiven alle frames. Ik wil dat de site er precies zo uit blijft zien als bij 800x600. Zoals computer!totaal dat ook heeft. Dan zie je gewoon aan de zijkanten een blauwe achtergrond, en het formaat van de site blijft hetzelfde. Hoe kan ik dit doen? ps: Ik heb in het topic gegeken waarin iemand vraagt hoe de site in het midden kan komen te staan, er word daar ook een link gegeven(http://limpid.nl/arthur2/) maar ik word daar niet wijzer van.
Link naar reactie
Bron bekijken :-p [code:1:b3c4a9bb98] <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML> <META NAME="Description" CONTENT="De homepage van Computertotaal.nl"> <META NAME="Keywords" CONTENT="C!T, Computer!Totaal, Site van de Maand, Topper, Begrippenlijst, U Vraagt Database, computers, hcc, IDG"> <META NAME="Author" CONTENT="IDG.nl""> <META NAME="Webdevelopment" CONTENT="IDG.nl"> <META NAME="Design" CONTENT="IDG.nl"> <META NAME="Copyright" CONTENT="IDG.nl"> <META NAME="Reply-to" CONTENT=""> <META NAME="distribution" CONTENT="Global"> <META NAME="language" CONTENT="Dutch"> <META NAME="country" CONTENT="The Netherlands"> <META NAME="revisit-after" CONTENT="1 days"> <META NAME="robots" CONTENT="FOLLOW,NOINDEX"> <HEAD> <TITLE>ComputerTotaal</TITLE> </HEAD> <!-- frames --> <FRAMESET COLS="50%,790,50%" BORDER=0 FRAMESPACING="0" MARGINHEIGHT="0" MARGINWIDTH="100%"> <FRAME NAME="links" SRC="links.html" MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0" SCROLLING="No" FRAMEBORDER="NO" NORESIZE FRAMESPACING="0"> <FRAME SRC="voorpagina/index.html" NAME="midden" ID="midden" FRAMEBORDER="No" SCROLLING="Auto" NORESIZE MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0" FRAMESPACING="0"> <FRAME NAME="rechts" SRC="rechts.html" MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0" SCROLLING="No" FRAMEBORDER="NO" NORESIZE FRAMESPACING="0"> </FRAMESET> <!-- noframes --> <NOFRAMES> Uw browser ondersteund geen frames. U kunt deze site niet volledig met uw browser bekijken. <A HREF="http://www.computertotaal.nl/home.cfm">Klik hier</A> om verder te gaan. </NOFRAMES> </HTML> [/code:1:b3c4a9bb98] Mag je zelf bedenken wat je nodig hebt ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...