Ga naar inhoud

[sitecheck]


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo.. ik ben bezig met het maken van een website over harry potter. ik heb al een aardig gedeelte gedaan qua scripting maar het grafische gedeelte is nog niet zo ver. daar wil ik eerste advies over inwinnen van jullie. het adres is http://62.251.18.80/hp (hij staat op mijn thuisserver voorlopig dus de snelheid is niet denderend) voor het login gedeelte heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig daar heb ik er al eentje bvoor aangemaakt met zowel als gebruikersnaam en wachtwoord 'testgebruiker' . ik zou graag horen wat jullie vinden van de layout, de overzichtelijkheid, het menu aa de linkerkant en eventueel over de berichtenservice.. waarbij je dus alleen berichten aan jezelf kan sturen nu. het profiel bekijken werkt nog niet, maar dat weet ik. ps. kunnen jullie iets over de snelheid vande server zeggen, zoals hij nu draait.. of het redelijk werkbaar is trouwens voor de 'antiframers' onder jullie.. de frames blijven er in :wink:
Link naar reactie
Het is niet echt een design he? Drie zwarte frames en drie paarse blokjes. Dan ben ik ook een webdesigner :D Ik begrijp dat je site nog niet af is maar je had toch op zijn minst kunnen zorgen voor wat meer potter-uitstraling. Nu heeft het gewoon helemaal niks. De overzichtelijkheid van het menu vind ik maar matig. Persoonlijk hou ik niet zo van die steeds maar uitklappende menu's. Maak gewoon 7 pagina's waarop je dan verder kunt klikken. Nu moet je bijvoorbeeld eerst 'Nieuws' aanklikken en dan heb je de opties 'nieuws' en 'archief'. Liever kom ik dan gelijk op een nieuwspagina met een archiefbutton. Ik hoop wel dat het enorme geouwehoer op je hompepage verdwenen is als je echt de lucht ingaat. Dat je site alles heeft van Harry Potter en meer moet je niet zeggen, dat moet je doen! Maw: het moet meteen duidelijk zijn dat jouw site the place to be is voor de echte Potterfan. Zowel design en inhoud moeten dat meteen duidelijk maken. Dan ben je een goeie webbouwer. En je maakt het jezelf wel moeilijk met je belofte van dagelijks nieuws. Dan moet er ook wel elke dag iets op staan, anders haken je bezoekers af. Geen vakantie dus voor jou. Het nut van de berichtenservice ontgaat me een beetje in deze tijd van e-mail en forums. [quote:9a07e27d28="floortje_jansen"]trouwens voor de 'antiframers' onder jullie.. de frames blijven er in :wink:[/quote:9a07e27d28] Haal dan in ieder geval die lijnen weg :roll:
Link naar reactie
nee ik snap het.. trouwens alle teksten worden gherschrven hoor... ds daar niet teveel op letten.. eris nog buijna niks af idd het gaat gewoon fff om de eerste indruk. ik ben trouwens helemaal geen webdesigner.. ik probeer het egwoon ene keertje, norm,aal doe ik alleen het scripten voor hele grote sites.. dat weet ik dat wel in orde is. maar de uitsltraling is nu nog het probleem. ik ben het idd 100% met je eens dat de HP uitstraling nog mist.. afgezien van die header bovenaan is er nog niks over.. iig bedankt voor de tips tot zover! en graag nog meer reacties
Link naar reactie
ja dat klopt idd.. ik heb verschillende reacties gehad op de leesbaarheid van anderen. ik overweeg het hele kleurenschema te evranderen, heeft een van jullie een suggestie.. ik ben zelf al wat aan het rommelen geweest maar ik vind niet echt iets wat 'strak' uit ziet en toch ook bij HP past. en de link is nu http://www.hersenpan.tk
Link naar reactie
Ik heb net een hele grote fout gezien:S ik heb een scriptje er in zitten die de plaatjes ophaalf maar ik had de directorie voor de plaatjes nog op 'localhost' staan.. jullie zagen dus niet de header bovenaan:S.. en de andere plaatjes ook niet. ik heb het nu veranderd.. dus please reageer nog ff.. en wat vinden jullie trouwens van die header?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...