Ga naar inhoud

site check + kritiek


anoniem

Aanbevolen berichten

:-? Dag allemaal, ik heb gedurende een paar jaar informatie verzameld op het internet. Nu heb ik een site gemaakt om deze info voor mij gemakkelijk op te vragen, maar ook voor vrienden en familie. Het moest zo simpel mogelijk zijn! Maar toch heb ik graag de kritiek van jullie prof's (opbouwend). Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite! Vriendelijke groeten Eddy. www.edinfo.be
Link naar reactie
[img:c1b30f05eb]http://www.instanet.co.uk/images/lock.jpg[/img:c1b30f05eb] ? sorry maar als je hier een site chek mee wilt halen.. ben je toch echt op het verkeerde adres. Alles hier aan heeft totaal niets te maken met webdesign. - allerlei soorten lettertypes door elkaar - geen menu.. dus geen navigatie mogelijk - kleurgebruik overal anders in grote lijnen zie ik het gwoon als een groot zooitje wat bijelkaar is geraapt en op een hele grote hoop bij elkaar is gesodemieterd. En het vormt gewoon geen geheel..
Link naar reactie
[quote:ceba20d49c="edinfo"]Het moest zo simpel mogelijk zijn! [/quote:ceba20d49c] Nou, je site kan nog veel simpeler! Neem eens een kijkje bij vergelijkbare sites. Daar zullen je een aantal dingen opvallen. En dan vooral dat de kleuren op elkaar zijn afgestemd en dat er niks beweegt. Dat kun jij ook! Gebruik dus rustige, eenduidige kleuren, hetzelfde lettertype en sloop de animates gifs. succes!
Link naar reactie
[quote:fded7e7743="oeroe"][onzinnig plaatje] ? sorry maar als je hier een site chek mee wilt halen.. ben je toch echt op het verkeerde adres. Alles hier aan heeft totaal niets te maken met webdesign.[/quote:fded7e7743]Onzin, we zijn hier voor *iedereen* en niet alleen voor mensen die alles al perfect beheersen. Beginners zijn hier ook gewoon welkom hoor. Vragen om een slotje is dus *volkomen* onzin. Verder ontopic graag...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...