Ga naar inhoud

fotoalbum maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet iemand een manier om gemakkelijk foto's in een overzicht te plaatsen en als je er op klikt dat er dan een uitvergroting komt? Ik wil dit gaan doen door een flash bestandje te maken maar daarvoor moet ik eerst al mijn foto's verkleinen. (weet iemand toevallig ook hoe ik gemakkelijk al mijn foto's op hetzelfde formaat krijg zodat ik ze niet apart hoef te verkleinen met paint) alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:7a61696b48="Jeroen Doorn"][quote:7a61696b48="vincent260"]Ja... maar wat kan ik daar dan mee?[/quote:7a61696b48] (Ik doe dit even uit het hoofd, dus het kan iets anders heten) Ga naar File -> (ik dacht) Export -> Web Gallery. Niet schrikken :-) Zorg er wel voor dat je je foto's ergens anders als back up hebt; voor het geval dat er wat mis gaat :wink:[/quote:7a61696b48] Sorry ik ben er net achter gekomen dat ik niet photoshop 7 heb maar microsoft picture it! photo 7.0
Link naar reactie
[quote:a7f0f401ec="hulpje"]Irfanview kan ook thumbnails maken hoor. En is ook heel goed instelbaar (en snel en gratis)[/quote:a7f0f401ec] idd, het is goed te doen zit het nu even op me werk mee te spelen alleen jammer dat ze die reclame er inzetten ben je dus weer verplicht om dat er uit te halen of is hier nog wat aan te doen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...