Ga naar inhoud

[Sitecheck] D- Online


anoniem

Aanbevolen berichten

Na een paar weken is de site zo goed als af (voor zover een site ooit echt af is). En klaar om 'gechekt' te worden. De site is redelijk cross-browser compatible alleen opera doet een beetje raar met het menu. De code is W3C gevalideerd en zou dus in orde moeten zijn. De link: http://members.home.nl/d.dewilde Ik zou zeggen: brand maar los.
Link naar reactie
Je heb op je homepage 1 regel aan tekst staan? Vind je dat niet een beetje weinig, dan heb je daar ook nog een knop staan met omhoog, omhoog????? er staat 1 regel. Foto's laden duurt veel te lang, en dan zit ik op de zaak met een t1 verbinding, kan je nagaan. Als ik op een foto druk, krijg ik hem heel groot in beeld, zo groot zelfs dat ik horizontaal moet gaan scrollen, foto bekeken was heel mooi, alleen hoe kom ik weer terug naar de fotoindex?? Verder vind ik er te weinig tekst op de site staan.
Link naar reactie
Ik vind je headers psychologisch niet goed gekozen... Ze zijn bold en onderstreept, en doen mij dus denken aan links.. Je links echter doen mij helemaal niet denken aan links... Lettertypes zijn all over the place... De kleuren zijn wel leuk alleen de tekst op je logo ziet er zo simpel en dunnetjes uit, alsof je heel veel moeite aan de achtergrond hebt besteed, en verder tekst er op geplempt hebt... ([url=http://www.dafont.com/en/bitmap.php?page=1]Leuke fonts nodig?[/url]) [color=red:f61d004ed4]het is echter not done[/color:f61d004ed4] om een foto van 500X400 (bijv.) in een thumbnail te loaden van 50X40, dat duurt pokkelang en ziet er ook nog eens niet uit. Doe je modemgebruikers een plezier en besteed 1Kb aan een echte thumbnail.
Link naar reactie
Die thumbnails had ik idd nog niet allemaal af, de eerste paar zijn al wel thumbnails maar de rest moest ik idd nog ff doen :oops: Die headers moet ik misschien toch maar veranderen, en de links dan ook. Als je trouwens die 1 regel tekst had gelezen, had je gezien, dat daar een soort van weblog komt, dat een paar keer per week wordt geupdate, dus over een paar weken staat het vol met tekst :) De foto's zal ik ok nog in een nieuw venster laten openen. [edit] Ik heb bovenstaande dingen nu aangepast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...