Ga naar inhoud

Coffecup 2x gratis gebruiken


anoniem

Aanbevolen berichten

:P Ik heb met plezier gewerkt met coffecup, nu was de trail verlopen en wilde nog eens downloaden. Een mededeling geeft ook aan dat dit kan. Ik heb de oude versie verwijderd en opnieuw 25 min gewacht op de download. Echter hij blijft zeggen dat de proefperiode is verlopenen laat slechts de optie open om te kopen? Wie heeft hier ervaring mee? Bedankt voor het meedenken, rh.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik ben het niet helemaal met je eens voor wat betreft die illegaliteit!. Hoe vaak er al niet spellen worden aangeboden als zijnde HET spel van het jaar, maar als ik ze dan speelde, vielen ze zwaar tegen, waarna ze weer gauw van m'n pc verdwenen. Daar zul je 50 euro voor betaald hebben zeg, nee dank je. Of die 2 keer dat ik betaald heb voor programmaatjes die zo handig waren bij een telefoonmodem, maar nu met Chello volstrekt waardeloos zijn geworden. (Superdialer en Timeup). Ik betaal wel voor programma's maar dan alleen als het echt de moeite waard is en het niet teveel kost. (ja sorry hoor :oops: ) :wink: 25 gulden vind ik reeel maar 150 gulden toch echt niet.
Link naar reactie
je moet het zo zien.. Mensen die in dit vak zitten werken voor zo'n programma. Hetzelfde als jij iets verzint en je het verkoopt op de markt. Hoop je toch dat mensen t kopen voor wat het waard is. Als jij het gebruikt zal je er toch voor moeten betalen. Op mijn school moeten we ook betalen voor de software. (het is wel goedkoper omdat je het krijgt via school) maar je hebt wel de echte licenties voor het programma waar je mee werkt. Het is misschien wel duur, maar die mensen werken er ook voor. Wil niet zeggen dat ik geen illegale troep op mn pc heb, maar als je dat programma wilt hebben, moet je er wat voor droppen. zo werkt het nu eenmaal :-?
Link naar reactie
[quote:43cae69768="Rumaro"]Maar als iets te duur is, dan laat ik het mooi liggen in de winkel. [/quote:43cae69768] Inderdaad en dat is dus iets anders dan illegaal gebruiken. [quote:43cae69768="Rumaro"] Nog zo iets: 95, 95 2de editie, 98, 98 2de editie, me, xp,..... en maar betalen. Wie kan zeggen dat hij al deze versies eerlijk gekocht heeft ?.[/quote:43cae69768] Het feit dat jij dit misschien niet doet, of mensen in je directe omgeving, of mensen op dit forum maakt het natuurlijk nog niet oke. Feit blijft dat je het product niet mag gebruiken. Doe je dat wel dan kan je daar dus op aangesproken worden en heeft het imho weinig zin (en is het ook een beetje misplaatst) om in de verdediging te schieten. Ik word af en toe een beetje moe van de Nederlandse mentaliteit op dit gebied. Wil je iets? Betaal daar dan gewoon voor. En met mentaliteit bedoel ik dan dat onder het mom van "iedereen doet het" iets wordt goedgepraat. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor te hard rijden. Iedereen (effe generaliseren ;)) doet het, en als ze dan geflitst worden beginnen ze te janken dat het oneerlijk is.. dat er toch niemand op de weg is 's nachts... of dat de overheid blahblah (willekeurige smoes), of dit of dat...enz. Je bent gepakt. Heel sneu voor je. En nu betalen! p.s. maar we gaan nu wel heel erg off-topic (sorry modjes)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...