Ga naar inhoud

Frontpage, link bar kleuren wijzigen


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat moet je even met een stukje broncode doen. (en werkt alleen voor internet explorer, als ik me niet vergis) [code:1:9a73e322f2]<style> <!-- BODY{ scrollbar-face-color:#75EA00; scrollbar-arrow-color:brown; scrollbar-track-color:#EEEEEE; scrollbar-shadow-color:''; scrollbar-highlight-color:''; scrollbar-3dlight-color:''; scrollbar-darkshadow-Color:''; } --> </style>[/code:1:9a73e322f2] En zelf even de kleuren wijzigen.
Link naar reactie
Het zou wel W3C kunnen zijn hoor. Het is gewoon zo dat de mensen bij MS scheit hebben aan alle afspraken. Als ze het volgens die afspraken hadden gedaan was er niks aan de hand. Beter was geweest:[code:1:0e37cc38bb]-ie-scrollbar-face-color:#75EA00;[/code:1:0e37cc38bb]Maar ja het blijft MS. Konquerer (of hoe je het ook schrijft) ondersteund het trouwens ook. En mocht je een geldige doctype gebruiken (eentje met dtd) dan moet je alles achter html zetten:[code:1:0e37cc38bb]html{ ... }[/code:1:0e37cc38bb]Anne
Link naar reactie
Tja, je kunt alles wijzigen aan je browser, van je cursor tot de menubalken, de grootte en breedtte tot de functies die je mag gebruiken... Nou vind ik de scrollbalk een andere kleur geven redelijk onschuldig. Er is alleen een reden waarom andere browsers er niet intrappen en dat is a) vanwege de standaarden, b) de skins en c) om te beperken dat iedereen zijn "eigen" browser gaat bouwen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...