Ga naar inhoud

FTP


anoniem

Aanbevolen berichten

In mijn FTP95 heb ik in het rechtergedeelte(remote site) één map met de naam"New Stories,met een submap"_vti_cne, in die map een bestanje met de naam "NewStories(Highway Blues)ink. en dan heb ik nog een bestandje met de zelfde naam "Highway blues. Nu heb ik al van alles geprobeert om ze er uit te krijgen,maar zonder resultaat,krijg de melding kan het bestand niet verwijderen,zorg dat u toestemming krijgt ,Details 550 Newstories(Highway Blues)ink NoSuch file or Directory,is er iemand die mij kan helpen
Link naar reactie
het lukt nog steeds niet,ik ben er al meer dan een jaar mee bezig,laat het maar zitten,het programma werkt er best goed om,maar ik wilde die rotdingen wel kwijt ik werk met WS_FTP95 mijn besturing is winXP,maar die zit er pas een paar weken op, voordien had ik winME ,en toen heb,ik ook allerlei adviesen gehad, en die hebben ook niet het gewenste resultaat gehad groetjes Cor
Link naar reactie
Je zou ook nog even kunnen kijken naar verborgen bestanden. Deze moet je eerst zichtbaar maken in je client, voor je ze kunt wissen. Het wil een enkele keer wel eens gebeuren, dat er iets misgaat met de 'eigendom' van de file. Veelal is dan root de enige gebruiker die iets met de bestanden kan aanvangen. Chmod zal in dat geval niet helpen, chown alleen als je voldoende rechten hebt. Al eens gemaild aan support?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...