Ga naar inhoud

In FLASH gemaakte ScrollingText, op het web...


anoniem

Aanbevolen berichten

In Flash heb ik aan een tekstvak een scrollbar toegevoegt. De tekst bestaat uit verschillende kleuren, en some staat er een stukje "Center Justify" dan weer een stukje "Left/Top Justify. (het eerste stukje tekst is rood+Center, de rest is groen+Left) Mijn probleem: Ik conveteer de flash movie naar .swf, en zet hem in Dreamweaver in mijn site. Nu opeens is alle tekst de zelfde kleur (rood) en alle tekst staat in het midden. Alle tekst neemt dus automatisch de eigenscappen wan het eerste stukje aan. Moet ik, om dit te verkomen, iets instellen in Flash? grt, Tariel
Link naar reactie
Ow dat wist ik niet, maar nu ik HTML in het tekstvak in flash heb gezet, staan die codes er ook in als ik het geconveteert heb naar .swf Waar kan ik in flash in de bron codes kijken? want ik ga er van uit dat ik het daar dan moet doen... Sorry als ik domme vragen stel, maar ik heb helemaal geen ervaring met HTML codering, laat staan in Flash...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...