Ga naar inhoud

Sidecheck: Fotowebsite


Aanbevolen berichten

[quote:32b5dc3af2="gescHENK"]Ik zou de navigatie ietsje veranderen. Nu moet je als je op een thumbnail hebt geklikt weer via het menu terug.[/quote:32b5dc3af2] Dan kan ik je een "hidden feature" verklappen. Als je op de getoonde foto klikt, dan keer je weer terug naar het overzicht met foto's waar je vandaan kwam. Blijkbaar moet ik dat nog duidelijk(er) maken.
Link naar reactie
[quote:9597a8de86="hulpje"]Waarom zo'n menu? Boven en onder zijn er nog kilometers ruimte. Dan hoef je toch geen dhtml-menu te gebruiken om alle linkjes te verbergen? Tot zover mijn 'sidecheck' :wink:[/quote:9597a8de86] Hartelijk dank hulpje. Wordt dhtml specifiek gebruikt om de linkjes te verbergen? Ik ben geen grote expert op dit gebied. Het menu kwam ik toevallig tegen en ik vond het wel erg mooi. Wat zou eventueel een alternatief kunnen zijn? Hyperlinks en frames?
Link naar reactie
[quote:efec7e868f="gerben"]Je site gaat over fotografie, en toch zie ik op de homepage helemaal niks? Ik vind de thumnails te klein. Je zou ook kunnen kiezen voor 'menu' met thumbnails, ipv. de beschrijvingen in het dhtml menu.[/quote:efec7e868f] Hartelijk dank voor je reactie, Gerben. Wat bedoel je precies met [quote:efec7e868f]Je site gaat over fotografie, en toch zie ik op de homepage helemaal niks?"[/quote:efec7e868f] Wat had je verwacht? Alvast een grote foto om de bezoeker alvast een idee te geven wat er nog meer te zien is? Meer uitleg over de fotografie die ik bedrijf? Of ?? Over de thumbnails heb ik meer opmerkingen gehad. Deze zal ik moeten aanpassen. Als er nog tips zijn over een gangbare grootte van de thumbnails, dan hoor ik ze graag..
Link naar reactie
[quote:626416e102] Wordt dhtml specifiek gebruikt om de linkjes te verbergen? Ik ben geen grote expert op dit gebied. Het menu kwam ik toevallig tegen en ik vond het wel erg mooi [/quote:626416e102] Het is ook wel een mooi menu hoor. Alleen je hebt nog zoveel ruimte over om gewoon alle linkjes weer te geven. In feite heb je zo'n dhtml-menu niet nodig. Deze worden vaak gebruikt als je heel veel links hebt, maar weinig ruimte om weer te geven. Maar natuurlijk ook voor de schoonheid ervan. De grootte van de thumbnails vind ik wel goed. Er staat inderdaad nog niet zoveel tekst, maar ik neem aan dat de site nog in de opbouwfase zit?
Link naar reactie
Voorbeeld goed/mooi menu: http://alistapart.com/stories/taminglists/ Paar kleine dingen die me opvielen:[code:1:352cec62e4] <li><p>Nikon Coolpix 5000</p></li> <li><p>MB-E 5000 (Battery Pack)</p></li>[/code:1:352cec62e4]IE zal het ongetwijfeld goed weergeven maar verandern het even:[code:1:352cec62e4]<ul> <li><p>Nikon Coolpix 5000</p></li> <li><p>MB-E 5000 (Battery Pack)</p></li> </ul>[/code:1:352cec62e4]<p></p> zou je eventueel nog weg kunnen halen is hier niet echt nodig. Zeker omdat het geen alinea's betreft, maar gewoon een lijstje met info. Anne
Link naar reactie
Ik had niet perse een 'voorproefje' verwacht, maar ik vind het nu wat erg kaal. Ik heb iets tegen lege en min of meer overbodige pagina's. Thumbnails zouden zo groot moeten zijn, dat je kunt zien wat erop staat. Hier heb je een vergrootglas nodig. Wat ik ook wel grappig vind, is een fragment van de foto te nemen, en dat als thumb gebruiken.
Link naar reactie
[quote:9712cd14c6="patsneok"]Dan kan ik je een "hidden feature" verklappen. Als je op de getoonde foto klikt, dan keer je weer terug naar het overzicht met foto's waar je vandaan kwam. Blijkbaar moet ik dat nog duidelijk(er) maken.[/quote:9712cd14c6] Muhaha, je hebt er in ieder geval aan gedacht :wink: Maar het is een beetje te 'hidden' ben ik bang. Als je het er persé in wilt houden dan kun je het beter even aangeven, denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...